O an ne düşündüm gerçekten bilmiyorum ancak farkına vardım sanırım. Olmayacaktı. Asla Kinder'le yaşadıklarını, onunla paylaştıklarını benimle paylaşmayacaktı.
"Çok yakışıyorsunuz siz."
Kinder'in gözleri büyüdü. Kız bildiğin şaşırdı, ne bekliyordu ki. İşin garibi Boo'nun gözleri Kinder'inkilerden yüzlerce kat daha fazla büyüdü. Anime karakterlerine benzedi bildiğiniz.
"Ciddi misin ?" dedi Boo.
"Evet, niye olmayayım. Hiç ayrılmayın, aranıza hiçbir şeyin girmesine izin vermeyin bence. Böyle ilişkiler insanın karşısına hayatta ya bir kez ya da hiç çıkmaz. Değerinizi bilin."
Dedim bunları demesine ama amınakodumun duyguları dayanamadı son cümlede sesim çatallaştı. Kalbim zaten ortasına C4 yerleştirmişler gibi bilyonlarca parçaya ayrıldı ama dışarıya olabildiğince belli etmemeye çalışıyordum. Gözlerim de dolmaya başlayınca kafamı telefonumla uğraşıyormuş gibi aşağıya çevirdim. Kinder zaten bir derdim olduğunu anlamadı ama Boo uzun süre baktı bana hissettim yani, göz göze olmasak dahi. Kinder zaten sağolsun sürekli konuşuyor, bir şeyler anlatıyor.
"ANASINI SATIYIM YAZARI !"
"Ay efendim."
"İi ki bisimlenn oturmaya geldin bebeşmasım yaaa. Kaldır şu kafanığğ <333<3<3<3"
"Ne yapmamı bekliyorsun ki ?
"Yeaeaae beybişmassım dövme ve piercinglerden konuşuordukk ben burnumu deldirmek istiorum bu yaz sen istio msun döwme felamm."
"Dövme istiyorum."
"Ahh meleim çok kararlı konuştun niee ?"
"Öyle boktan, anlamsız bir şey istemiyorum ama. Kelimeler dilimden dökülmediğinde nasıl hissettiğimi anlatsın istiyorum."
Boo beni bildiğiniz yargılıyor mu, sentez mi ediyor anlamadım ama çok ciddi bir şekilde bana bakıyordu.
"Aşkım gel selfie çekelimm instaya atçammm. Anasını Satıyım Yazarı sen de gel."
"Yok."
"Yaaaa gel mızıkçılık yapma."
"İstemiyorum Kinder. Zaten fotojenik değilim moralim de iyi değil iyice sıçıp sıvıycam. Siz iki sevgili çekin işte."
Birkaç tane çektiler, biri baya sarmaş dolaştı. Sonra Kinder telefonu bana uzattı :
"Ya janım sen bi de bisi öle oturduğun yerden çekseneee <3<3<3"
Hiçbir şey demedim çektim de. Neden kamerayı bana tutturduğu da anlaşıldı. Ellerini Boo'nun boynuna sarıp çocuğun burnunu öpmek gibi bi kezboşluk yaptı.
Diğer fotoğraflar da bunun gibiydi. Anammm anasını sikiyim, bir baktım ağlıyorum ulan. Sessizce. Ben bile Kinder söylemese anlamayacaktım. Duygu dürtülerimi kaybettim bildiğiniz ya. Daha kötüsü olabilir mi ? Artık içimdeki acıyı dahi hissetmiyordum. Ne olduğunu bilmiyordum ama beynimle kalbim kesinlikle işbirliği içinde değildi. Kinder hemen yanıma geldi.
"Meleiimm ii misinn ????!!"
Cevap vermek istiyorum ama ona bile müsaade etmiyor duygularım ya. Sustum ben de.
''Yae meleim nein warrrr ???????????"
Yine sustum.
"Ya pardon benim hatam.Yine sıçtım mutluluğunuzun içine. Bu aralar midem çok fena. Hiç yataktan çıkmamam gerekirdi. Neyse ben eve gidiyorum, iyi eğlenceler size. Tekrar tebrik ederim."