Hava sisli, yağmurlu ve her zamankinden çok karanlıktı. Herenor krallığında genellikle havalar hep böyleydi. Toprağın çoğu kuru ve berketsizdi. Bayrakları kırmızı bi bayraktı ortasında da siyah bir kalp vardı. Kral Philip yönetiyordu bu toprakları. Kendisi diyarın en yaşlı kralıydı. 133 yaşındaydı. Hiç oğlu yoktu, bundan sonra da olacağını düşünmüyordu. Tamamen karanlıkla ve diyarı yönetmkele kafayı bozmuştu. Sırf bu yüzden Ankour ile anlaşmış büyük savaşta Mkrin krallığı ile beraber ona yardım edecekti. Diğer krallıklarda da adamları vardı. Hatta bunlardan biri de Jkinya krallığından Hnir'di. Tam bu sırada odanın kapısı çalınarak açıldı. İçeri habercilerden biri karga ile haber getirdi. Kralın yanındaki kölesi kafası önünde giderek kağıtı aldı ve krala getirdi. Kral kağıdı okuduktan sonra kahkahalar ile gülmeye başladı. "Sonunda!" diye bağırdı. "Sonunda Jkinya elimin altındasın!"
Krala Jkinya'nın Hnir'in eline düştüğü haberi gelmişti. Yanındaki diğer asker kıyafetli muhafızına dönerek:
- Adamlarını hızlıca topla ve Jkinya krallığına gidin. O çocukları buraya geitirn. Onlar benim krallık için anahtarım olacak.
Kralın gözlerinin içi gülüyordu. Asırlar atalarının da denediği Jkinya'yı almaya çok yaklaşmıştı. Bu sırada bir kez daha kapı açılarak içeri krallığın büyücüsü Ghoor girdi:
- Selamlar Kralım. Size kötü haberim varım.
- Söyle büyücü? Moralimi hiçbir şey bozamaz.
Dedi, kral kendinden emince. Ardından büyücü:
- Bizi öğrenmişler. Trosluları, Ankour'un döndüğünü, her şeyi!
- Bu nasıl olur!? Kim? Kim bunu söylemeye cesaret eder?! Aramızdaki hain de kim?!
Kral etrafına sinirle bağırarak sorarken, büyücü araya girerek:
- Yanınızda hain aramayınız, Tallen krallığından Tom Tallen. Her şeyi o görmüş. Ghilla'ya anlatmış, o da 12 baş büyücüye gelerek yardım istedi. Baş büyücüler karara varamadılar. Karar vermeleri ayları hatta yılları bulabilir.
- Doğru. O yaşlı budalalar. Üzerimize siyah ateş dökülüyor desek karar alırlar yardım için.
Kral gizli yürütülen bu planın öğrenilmesine sinirlenmişti. Büyücüye bakarak:
- Kim bu Tom Tallen?
- Son kralın oğlu lordum.
- Umber mı? O yaşlı bunağın kısır olduğunu duymuştum. Sırf bu yüzden 3 karısını astırdı.
- Onun oğlu değil zaten lordum. Umber'dan önceki, Tum'un oğlu. Tum oğlu Tom.
- Evet. Babasını tanıyorum. Onu da öldüren Umber. Peki bunu Tom Tallen biliyor mu?
- Bilmiyorum lordum.
- Bunu öğren büyücü. Tallen krallığında iç karışıklık bizim için büyük avantaj olur.
- Tabii ki lordum.
Büyücü odadan ayrılarak gider. Kral kölesine dönerek:
- Atımı hazırlatın. Görüşmemiz var.
Kral yanında 50'ye yakın atlı adamları ile kaleden ayrılarak ormana doğru ilerledi. Herenor krallığının Kjinn Ormanlarında gümüş kayanın yanına gittiler. Burası bir zamanlar diyardaki kralların birlikte toplantı yaptığı yerdi. Lakin Herenor'un kendini karanlık tarafa kaptırmasından sonra bird aha 9 krallık toplanmadı. Kral Philip beklerken karanlıktan Ankour geldi. Kralın yanına yaklaştı. Bu sırada kral:
- Bizi biliyorlar haberleri var. Tom Tallen. O görmüş her şeyi.
- Biliyorum. Onunla konuştum. İstesem orada anında öldürürdüm onu. Ama vakti var. Ona bir teklif yaptım. Bizi daha da güçlendirecek bir teklif. Kabul ederse akıllıdır. Etmezse diyar ile beraber onu da tarihten silerim.
- Jkinya krallığı bizim elimizde şuan. Adamım Hnir ele geçirmiş. Kraliçenin çocukları da elindeymiş.
- Güzel. Derhal çocuklar Herenor'a getirilsin. Onlarla konuşmak istiyorum. Özellikle en büyük oğlu ile.
- Adamlarım çocukları getirmeye gitiler. Ne zaman saldıracaksın?
- Çok yakında. Çok.
- 12 baş büyücü karar toplantısı yapıyormuş. İlkinden eşitlik çıkmış o yüzden tekrar ediyorlar.
- Onların karar almaları bitene kadarbiz savaşı bitirir, kapılarına dayanarız. Onları ele geçirdiğim de o suratlarını görmek istiyorum. Tıpkı Kronnları bin yıl önce yok ettiğim gibi, ejderhaların soyunu tükettiğim gibi, yanımda olmayan herkesin, her canlının sonu olacağım. Nefretim karanlık bulut olarak üzerlerine çökecek, bir daha gün yüzü göremeyecekler.
Ankour son sözünden sonra arkasını dönerek:
- Aksilik istemiyorum. Çocuklar gelince nasıl haber yollayacağını biliyorsun.
Ankour ayrıldıktan sonra, Kral ve adamları da atlarına binerek kaleye geri döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATİS
Fantasy"...Kapı nöbetçisi bağırdı: - Kapıları açın! 5 metre büyüklüğünde 1 metre kalınlığındaki çelikten yapılmış dev kapılar açılmaya başlandı. Tom yanındaki adama: - Bu kapılar insan saldırıları için yapılmadı. Bundan binlerce yıl öncesindeki daha...