Capitolul 1

284 20 3
                                    

Buna sunt Lavi❤❤ este prima mea carte Sper sa îmi iertați micile sau marile greșeli Sa trecem la povestioara 😹❤
Abia am ieșit de la școala . Se pare ca va ploua ... ei bine chiar ma bucur . Ador ploaia ... când plângi ... cerul plânge cu tine ❤ A început sa cada picături reci ca gheata de apa ... Toate persoanele fug sa nu se ude...mna eu vreau sa stau sa reflectez la trecutul meu foarte dureros ... Ooops am uitat sa ma prezint ... sunt o uituca 😹❤ Pai eu sunt Lavi , am 17 ani am ochii de un verde smarald , parul roșcat ( nu m-am vopsit așa îl am de la naștere) di sa va spun un secret :)) sunt un piticot 😹 . Pai am mulți cantăreți preferați dar cel de care m-am îndrăgostit este ... Tobele va rooog 😹😹 Shawn Mendes ! ❤❤ de când eram in clasa a 9-a visam ca vom fi împreuna :)) și doamna mea diriginta spunea la fel -,, Sper ca intr-o zi sa îl întâlnești și sa fi fericita Draga mea " mda ... nu știu care sunt șansele ... Între timp ajung acasa ,, Yaaay" . Îmi urăsc viața .. am o familie bogata nu am ce sa zic dar părinții se poarta cu mine de parca as fi sclava lor .. am un trecut foarte dureros ... mama se poarta frumos acum ... înainte și ea și iubitul ei ma obliga sa fac pe-a sclava dat acum s-au mai liniștit . Cred ca acum ma iubesc .
Hai ca va împărtășesc și vouă câte ceva ❤
( Flashback)Este vara și mna ca de obicei stau in ploaie ... după ore bune de plâns și ascultat Shawn m-am decis sa merg acasa ... va întrebați de ce am plâns .. pai părinții mei s-au certat rău de tot și m-am saturat sa le aud reproșurile așa ca am ieșit sa ma calmez . Ajung din nou acasa și când intru îmi văd fratele intr-o balta de sânge cu vânătăi foarte urate pe corp 😭 ( da oameni buni aveam un frate dar na... s-a dus ) intru in Bucătărie și îl văd pe tata cu pumnii plini de sânge și roșu de furie ... cred ca știu ce s-a întâmplat dar totuși unde este mama ?
Eu - Tata ! Unde este mama ? spun cu lacrimi in ochi .
Tata - Nu știu ! După ce ca din cauza ta l-am bătut pe fratele tău , tu intrebi de ma-ta ? ! se răsteste el .
Eu - Dar ce am făcut ?
T- Știi foarte bine ! Ai luat 9 la matematica și fratele tău ți-a luat apărarea ca tu in loc sa înveți , stai prin ploaie și ii Asculți melodiile lu Mendes ăla !
E- Sa știi ca nu sunt o mașina de invatat ! Fac ce pot ! Și sa nu te mai iei vreodată de Shawn al meu sa îți fie clar ! Spun izbucnind in hohote .
Atunci primesc o palma zdravănă de la tata
T- Sa nu mai ridici tonul la mine ! Nu vreau sa te mai văd ! Du-te in camera ta !
Atunci am început sa fug pe scări pana in camera mea ... Mda mereu se întâmpla asta . M-am Așezat in pat și am început sa plâng haotic dar noroc de melodiile lui Shawn care m-au calmat ( aveți melodia la media ) Așa au trecut cam mulți ani și între timp părinții mei au divorțat și am rămas cu mama
Mda asta e o părticică din ce suferința am trăit . După ce fratele meu a fost bătut măr de către tata a intrat in coma și după câteva luni ... da înțelegeți voi 😞 Acum mama este recăsătorita cu un miliardar pe nume Ash Donson ( nume inventat de mine 😹) ce sa zic ma accepta ca pe o fiica dar eu nu prea îl bag in seama. (End of flashback )Sa revenim . Ma plimb prin ploaie fără ținta pana ce telefonul meu suna
Eu - Alo? Mama? Ce faci ?
Mama- Buna scumpa mea , voiam sa văd dacă ești bine ca stai de ceva ore la plimbarea aia și totuși ploua , sa nu răcești .
E( de la eu , de acum voi scrie prescurtat) - Mama acum vin acasa . Nu îți fa griji știi ca sunt ,, imună " la răceala .
M- Da da , ce sa zic :) haide mai repede acasa . Te pup dulce ! Paaa
E- Și eu mama , ajung imediat Paaa.
Grăbesc pasul pana ajung acasa . După ce am mâncat am mers in camera mea care este plină de postere cu Shawn Chair as vrea sa îl cunosc .
~ între timp este o discuție între Ash și Alice ( mama Laviniei ) ~
Alice - Pai peste doua săptămâni este ziua ei ... ai vorbit cu persoana aceea pentru cadoul ei de majorat ?
Ash- Normal ! O iubesc pe Lavinia ca pe propria-mi fiica :) cred ca va fi foarte surprinsă .
Scuze ca am scris prima data cu un anumit tip de litere și după cu altul. Promit ca nu se va mai repeta ! Va Pwp dulșe dulșe ( doar sa nu o dați in diabet ca dual nu mai am pentru cine sa scriu capitolele) Scuzați micile greșeli Abia astept părerile voastre Paaaa❤❤

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum