~Lavi P.O.V~
Când sa intru pe poarta școlii ma lovesc de ceva mare și masiv . Descrierea mea rămâne ca cea din vis . Când ma uit văd un bărbat foarte cunoscut mie .
E- Tata ?! Ce faci aici ? Spun făcând ochii mari cât cepele .
T- Buna scumpă mea , ce faci ? A pai stai să-ți răspund la întrebare , îmi spune aranjandu-și cravata . De azi sunt directorul școlii .
E-Poftim? Spun cu atâta uimire in glas încât o recunoști de la un kilometru .
T-De ce ai rămas așa surprinsă?
Pai cum Kkt sa nu rămân surprinsă ?
E- Pai tati cum sa nu rămân uimita ? Huh?
După convorbirea mea minunata cu tata. Am mers la ore .
La ora de muzica pe ușa intra .. SHAWN MENDES? Când am văzut îmi venea sa sar pe el dar m-am abținut .
S- Bunaziua , eu sunt Shawn Mendes după cum unii ma știu și voi fi profesorul vostru de muzica .
Ma uitam la el ca la un înger . Doamne l-ai trimis ca pe un înger ca sa pot muri împăcată sau l-ai trimis ca un drăcușor ca sa îmi dai de furca ? La gândul meu am chicitic iar toate privirile s-au întors spre mine .
S- Ce este așa amuzant ? Întreabă el cu o sprânceană perfectă dacă pot spune , ridicată .
E- Nimic ma scuzați , spun rușinată .
~Shawn P.O.V~
La terminarea orelor văd cum fata roșcata și scunda din clasa a 11a , cred ca Lavinia o chema iese . Nu știu când am văzut ca a chicotit inima mi-a luat-o la goana . Cu cât încercam sa par serios nu îmi ieșea prea bine . Domnul director mi-a dat oferta de angajare. Sa revenim o văd pe Lavinia cum merge spre casa cu căștile in urechi . Ia un colț și aud cum cineva plânge. Ma îndrept spre sursa zgomotului .
~Lavi P.O.V~
Ma pun pe banca și încep sa plâng . Nu pot sa cred e chiar aici și eu nu îl pot îmbrățișă sau cunoaște . Lovesc banca cu pumnii pana mi se înroșesc iar mici doritoare de sânge nu ezita sa apăra.
X- Hei de ce plângi și te lovești singura ?
O nu , vocea aia , angelica și calma
E-Nu contează , nu e ca și cum plac un profesor .
Acesta începe sa Rada zgomotos
S- Lavinia , (omggg știe cum ma cheamaaaaaa) am 19 ani , chiar atât de bătrân par ? Spune lăsând un chicot sa iasă .
E- Ești un cântăreț celebru și știu ca nu te-ai uita la o fata ca mine . Dar o întrebare .
S-Orice...
E-Cum ai ajuns la școala asta ? De ce nu te-ai dus la alta ?
S-Pai domnul director mi-a făcut o oferta .
E-Poftim? Spun aproape țipând. Tata ți-a făcut oferta ?
S-Directorul e tatăl tău ?
E- Da ... spun rușinată.
S-Pai as mai vrea sa ținem legătura , ce zici?
E-Normal .
Deodată o durere enorma îmi străpunge inima și nu puteam respira .
E-Ahhh, spun punându-mi ambele mâini in zona inimii.
S- Hei, ești Ok?
Nu puteam scoate nici un cuvânt .
Gesticulat panicata .
~Shawn P.O.V~
O văd cum își duce mâinile in zona inimii .
E-Hei, ești Ok? Spun puțin panicat.
Nu putea sa îmi răspundă . Gesticula speriata .
E-Hai sa te duc la spital .
L-Formează numărul mamei . Spune furând mici înghițituri de aer . Îmi întinde telefonul .
E- Haide la spital , mai bine e pentru tine .
E- Mama e doc-
Dar nu reușește sa termine ca leșina . Panicat o sun .
M.L- Alo? Scumpă mea ce este? Sunt in birou și am un pacient aici .
E- Nu este Lavinia , sunt un prieten , a leșinat după ce a spus ca o doare inima și nu putea respira . Ce fac? Spun , simțind un gol in stomac ?
M.L - O nu a avut un atac de panica . Adu-o repede la spitalul nr . 3 . Repede!
Speriat , mai ca îmi dau lacrimile , o iau in brațe stil mireasa , ne urcam in mașina și conduc ca un
nebun pana la spital . Intrat acolo , chem medicii si o pun pe targa ....
#671 de cuvinte . Scuzați eventualele greșeli ❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomansaLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤