Capitolul 17

60 10 2
                                    

~Shawn P.O.V~
E- O nu... e Diavolul ...
L-Poftim?!!
Și așa merg pe drum cu peste 150 la ora . Ii dau Laviniei un pistol și începe sa tragă pe geam .
L- Mașina e blindata nu?
E-Normal .
L- Ok, deci eu eventual rămân fără gloanțe .
E- Nu-i nimic , avem o mitraliera și câteva puști de vânătoare .
L- Super !
~Lavi P.O.V~
E-Super!
Când mă întorc cu fata văd un cap de pod in care cred ca ne vom izbi ...
E- Shawn!! Ai grija !!
S- Ține-te bine !
Și......... ne-am izbit in capul ăla de pod .  Am sărit din mașina . Shawn mă ia strâns in brațe înainte sa ajungem in apa rece ca gheata . Cu toate ca e vara ,  apa oceanului e rece .  Când ne izbim simt cum corpul îmi cedează și încep sa mă panichez deoarece mă scufundam . Nu îl vedeam pe Shawn , e clar voi muri ...
Deodată văd o lumina puternica și niște brațe puternice mă scot din apa . Ajunsă la suprafața îl văd și pe Shawn legat bine de către niște oameni cu sombrero . O nu , ne-a prins .  Nu scoteam niciun sunet . In fata mea vine Diavolul .
D- Mai , mai , mai ce paspusica duci cu tine Mendes . Nu știi ca pentru domnișoara asta e periculos ? și începe sa rada haotic .
S- Las-o in pace monstrule !
D- Și dacă nu, ce? Care l-a prins pe care Mendes?
E-Lasă-l Diavol, și așa mă gândeam sa scap de el când ajungeam in Grecia . Nu-ți mai bate capul cu el , e doar un prost( nu îmi vine sa cred ca am spus așa ceva de Shawn 😢❤️) ce nu și-a dat seama ca sunt de partea ta .
D- Ce întorsătura nu-i așa Mendes? Păpușa , cât de bine ai putut juca teatrul cu agenția ? Te-ai infiltrat foarte bine .
S- Poftim?! Lavinia cum ai putut ?! țipa cu lacrimi in ochi .
Abia mă abțineam sa nu plâng .
E-Uite așa bine , spun ridicând din umeri .
D- Haide urca ,dar dacă îți trece ceva prin cap vei fi ucisă la fel cum va fi domnișorul de acolo , ai înțeles?!
E-Da ,spun cu oarecare teama in glas .
D-Bun, acum vei fi dusă cu Mendes in aceeași mașina pana la sediul nostru .
E- Bine ...
~La sediul Diavolului~
~Shawn P.O.V~
Cum a putut nenorocita aia?! Eu o iubeam enorm și ea ce face? Se aliază cu Diavolul? Halală iubita ...  Ea a plănuit sa mă omoare in Grecia ? Ceva nu se leagă.
~Lavi P.O.V~
Am încercat sa sun la agenție și a răspuns Leon. Ne va ajuta . Ce ? Credeați ca am să-l las pe Shawn sa moara ?! Doamne ferește . Câteodată joc foarte bine teatru . Heheh :)). Îl văd pe Marrero cum se apropie de mine cu un pistol . Sper sa nu își fi dat seama de ceea ce am făcut .
D-Păpușa credeai ca nu ne vom da seama ?! Și îmi trage o palma . Tu ai sunat la agenție ! Mi-a spus Michael de ce ai făcut ! Pentru asta vei fi omorâtă cu Shawny al tău .
~Shawn P.O.V~
Se auzeau țipete .Diavolul tipa la Lavinia .  Vine Michael la mine și mă ia ca sa mă ducă la Marrero .
M- Fetișcana aia va plăti din păcate .
E- Și de ce îmi spui mie asta? Nu îmi pasa de ea , voia sa mă omoare și pe deasupra se mai și aliază cu Diavolul . Își merita soarta , dar stai un pic . De ce îți spun ție asta ?
M- Te interesează sau nu ,ea l-a păcălit pe Diavol ca e de partea lui . A încercat sa sune la agenției și am spionat-o . Ea chiar te iubește dar , trădătorii mor .
E- Poftim? Dar înainte sa mai spun ceva mă pune in fata lui Marrero in genunchi lângă ea . Ea chiar mă iubește . Poate muri și toate din cauza mea ...
~Lavi P.O.V~
Îl aduce pe Shawn și ne pune in genunchi unul lângă altul .
D- Shawn , pentru ce a făcut prietena ta , va fi omorâtă in fata ta .
S-Ce ? Nu!
D- O Ba da , spune și îndreaptă pistolul spre inima mea . Un glonț o va rezolva , zice și rânjește malefic .
Deodată S-a auzit in poc . Panicata mă uit spre Shawn . Glonțul era pentru el . Reușesc să-l împing iar glonțul ii intra sub inima . Încep sa tip și sa mă zbat . Se mai aud niște rafale de gloanțe . Leon și ceilalți au ajuns , dar prea târziu . M-au dezlegat după ce i-au omorât pe toți . Diavolul e mort , in sfârșit . Merg spre Shawn ce zăcea mai mult mort decât viu , ce mă fac ?!
~La spital~
~Lavi P.O.V~
Shawn a intrat in operație de ore bune . Dacă moare? Dacă intra in coma ? Încep sa plâng haotic și cad in genunchi pe holul spitalului ....
Va urma >=} . Am o întrebare , vreți sa fac final tragic sau fericit ? Scuzați unele greșeli dacă sunt ❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum