~Lavi P.O.V~
Astăzi voi fi externată . In sfârșit . Vreau să-l cunosc pe fratele meu și să-l fac sa sufere cum am suferit și eu când am aflat ca a murit . Voi fi mâna lui dreapta , și când vom avea destule dovezi , BOOM in închisoare cu el . Deodată usa se deschide și pe ea intra un bărbat cu pălărie din aia , cred ca se numește sombrero sau mai bine zis o pălărie de cowboy.
??- Buna frumoaso, șeful meu abia așteaptă sa te vadă , spune și începe sa rada ca un psihopat.
E- Eu nu vin nicăieri cu tine ! Să-ți fie clar ! Tip la el .
Deodată scoate un pistol.
??- Păpușa, ciocul mic ca de nu îți zbor creierii.
Se apropie încet de mine și își pune pistolul la curea . Brusc se aude o împușcătură . Speriata închid ochii.
Totul s-a calmat . Deschid ochii și îl văd pe Shawn cu arma îndreptată spre bărbatul acela . Omul din fata mea se zvârcolea pe jos de durere și înjurând in limba lui .
E- Doamne Shawn ! Am crezut ca nu mai vii! Spun plângând
S- Cum sa nu vin .
E- Omul ăla e mort?
S- Nu , e împușcat in brat , e paralizat o vreme . Îl vom duce la închisoare .
E- Ce bine .
S- Anselmo Benitez , ești arestat ! Spune Shawn punându-i cătușele . Băieți veniți in salonul 291 spune printr-o stație .
E- Plecam ? Te rog .
S- Normal , spune sarutandu-mă .
Îmi fac bagajul semnez nu știu ce mi-a dat medicul și plecam . La ieșirea din spital erau multe fane de a lui Shawn dar nu le-a băgat in seama . Am urcat in Range Roverul negru a lui Shawn (știu ca mă repet dar n-ai csf)și pornim spre casa . A fost o zi cu prea multe peripeții .
De acum voi pune capitole mai scurte , dar mai dese . Scuzati-mi micile greșeli , dacă sunt ❤️ Va pwp dulșe dulșe ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomanceLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤