~Shawn P.O.V~
Intru in rezerva Laviniei . O văd întinsa pe patul imaculat .
E-Ești bine ? Sa știi ca era sa fac infarct acolo . Eram speriat de moarte .
L- Sunt bine . Mă bucur ca ești teafăr . Nu știu ce mă făceam fără tine, spune și începe sa plângă haotic .
E- Hei , micuța mea , linisteste-te . Voi fi mereu lângă tine .
L- Shawn , nu am lasă acum ! Te rog !
E- Niciodată nu te voi lasă , niciodată . Acum calmează-te . De acum nu mai mergi in nici o misiune fără protecție extrema . Ai înțeles ? Spun pe un ton calm .
L- Da sa trăiți ! Spune zâmbind și ștergându-și lacrimile .
E- Sa știi ca astăzi vom avea din nou o misiune cu Marrero . Cică te caută disperat și te vrea lângă el .
L- Shawn , știu ca tu ești comandantul dar am un plan .
E- Te ascult .
L- Eu pot merge de partea lui fără ca el sa știe ca te cunosc sau sunt in agenție . Voi sta cu el mereu , in orice loc . Voi fi un agent in misiune . Nu va știi nimic . Atunci când vom strânge destule probe îl vom putea prinde.
E- Dar cred ca te cunoaște din misiunea anterioară .
L- Nu m-am arătat prea mult , spune râzând .
Stau puțin sa mă gândesc:
E- Normal ! Cum de nu m-am gândit la asta ? Spun ridicându-mă brusc .
L- Doamne ! Mă sperii! Spune râzând .
E- Am vorbit cu doctorul și mâine vei fi externată .
L-Ce bine!
E - Acum odihnește -te , mai vorbim mâine . Te iubesc mult , spun și o sărut tandru.
L-Și eu te iubesc mult de tot .
Ies din salonul ei și mă duc sa fac un dus . Sper ca nu o voi pune in pericol pe Lavi prin planul asta . Cine știe poate vreau sa mă căsătoresc cu ea și sa avem doi copii. Dacă pătește ceva eu nu mai am pentru ce trăi. Ajung acasă , îmi fac un dus și uhh am uitat ca azi am concert . Uitați cum arat , sunt gata pentru show:Mă îmbrac in roz , dar nu conteeeaza . Fanelor le place ( chiar îmi place când este in roz ❤️)
~După concert ~
Am terminat pe seara asta . Mâine voi merge sa o iau pe Lavi de la spital . Pana atunci mă pun la somn .
Pam pam :)) iar am postat un capitol doar ca puțin mai scurt fata de dățile anterioare . Încă nu mi-ați răspuns la întrebarea din capitolul 12 . Va aștept răspunsurile ❤️ Va pwp dulșe dulșe ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
Любовные романыLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤