Capitolul 4

125 15 2
                                    

~Lavi P.O.V~
Ufff a trecut și weekendul . Da , ziua mea a fost sâmbătă , și acum e luni ... ,,Yaaaay" . Azi Shawn rămâne singur singurel acasă :)) dar a promis ca va veni după cursuri sa mă ia . Abia aștept . La școala toți copii mă cred o ciudata și mereu se iau de mine pentru ca nu am prieteni cu care sa ies in oraș și chestii de astea .
Tina( c***a școlii) - Mai , mai  uite cine e aici , ciudata  spune și începe sa rada .
Eu- Nu înțeleg de ce razi , adică nu sunt o ciudata , sunt o fata normala ce nu se culca cu toți băieții ce ii ies in cale .
T- Sa știi ca tot o ciudata rămâi orice ar fi ! se răsteste ea .
E- Cum eu sunt o ciudata , și tu ești o c***ă. Spun și zâmbesc , dar in acel moment mă aleg cu un picior in burta . Cad joc și încep sa scuip sânge , dar tot zambeam .
T- Văd ca tot ai chef de ras , hai sa îți șterg eu zâmbetul ăla de pe fata , spune și se apropie cu o bâtă de basseball .
De unde a luat-o , dreq știe ... Sa revenim , a încercat sa îmi dea in cap cu bâta aia dar nu i-a reușit așa ca de data asta mi-a dat cu bâta in burta -.- nu ca nu mi-a mai dat cu piciorul . M-a lasă jos intr-o balta de sânge și plecat cu fițoasele ei . As da orice ca Shawn sa fie aici ...
~ Shawn P.O.V~
Sunt in fata școlii ei . Văd cum toți elevii ies dar ea nu e nicăieri .... ce-ar fi sa întreb o fata .
E- Buna îmi poți spună dacă Lavinia Donson a ieșit ?
Tina - Ciudata aia ? Nici nu îmi pasa de ea ! Dar acum sa revenim , ce face un băiat atât de frumușel aici?
Nu m-o recunoscut ca aveam o șapcă , niște ochelari de soare și o eșarfa .
E- Pai o caut pe Lavinia și tu acum nu m-ai ajutat deloc ! Spun pe un ton destul de ,, calm" .
O aștept cât aștept dar văd ca nu vine așa ca intru in școala ... poate e la toaleta sau a reținut-o unul din profesori . Merg pe un coridor lung pana ajung la niște dulăpioare . Acolo , era o persoana întinsa pe jos , intr-o balta de sânge ce se zvârcolea de durere . Mă apropii de ea sa mă uit mai bine , și văd  parul roșcat ... o nu nu nu , nu poate fi iubita mea .
~Lavi P.O.V~
Mă întorceam și mă răsucea de durere , pana când aud niște pași in spatele meu . Am încercat sa spun printre lacrimi de tristete dar și de durere:
E- Ajuta-mă ! Te rog ... dar am spus mai mult soptit .
S- Lavi , tu ești ? Și aleargă spre mine .
E- Shawn ... Nu mă lasă ! Ajuta-mă te rog !  Spun soptit iar apoi leșin din cauza hemoragiei .
~Shawn P.O.V~
E- Nu , nu , nu! Trezește-te pentru mine ! Te rog ! Spun cu lacrimi in ochi ,dar nimic . Am sunat la salvare , iar intre timp am luat-o in brațe stil mireasa și am alergat către ambulantă ce tocmai ajunse in curtea școlii . Au pus-o pe targa , am urcat in mașina și am pornit spre spital . Doamne te rog ! Nu mă lasă acum ! Te rog ! Și am început sa plâng lângă iubita mea ce zăcea in targa ai nenorocita .
Am terminat și capitolul acesta . Sper sa va placa și sa îmi scuzați greselile . Va pup dulșe dulșe ❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum