~Lavi P.O.V~
I-am spus mamei tot ce s-a întâmplat , și ea a avut aceeași reacție ca a lui Shawn .
M- Am sa o omor pentru ce ți-a făcut ! spune mama cu un dispreț nemaipomenit in glasul ei angelic .
E- Mama , linisteste-te ! Acum sunt bine , asta este tot ce contează !
M- Normal , dar nu mă pot abține ...
E- E in regula .
Între timp apare și Shawn .
E-Ce a spus medicul? Când mă externează ?
Mama- Da ce a spus ?
S- Peste doua zile vei fi externată , dar pana atunci voi sta doar aici cu tine !
Mama și Ash - Îți multimim ca ai salvat-o ! Ești un înger !
S- Lavi e iubita mea și mereu am sa o salvez , îmi voi da și viața pentru ea !
A/M - Ne bucurăm ! Noi plecam ! Va iubim mult !
E/S - Și noi ! Paaaa.
Ash-Tina sau cum o cheamă pe aia va avea de dat niște explicații și va fi pedepsita ! Va promit eu asta !
E/S - Îți mulțumim ! Spunem amândoi la unison .
S- Deci cum spuneam , voi rămâne cu tine in aceste doua zile !
E-Nu trebuie ! Du-te acasă , mănâncă ceva și odihnește-te !
S- Nu! Eu nu te las singura aici ! spune puțin iritat .
E- Bine , doar nu te supăra * puppy face * .
S- Nu mă supăr :)) și nu mai pune boticul ăla ca nu știu ce îți fac ! spune , apoi începe sa râdă.
E- Hai sa te văd :)) ce poți face tu , Mr. Mendes ? spun cu un zâmbet tâmp pe fata .
S- Nu vrei sa știi , apoi se apropie de mine și începe sa mă gâdile , cu grija ce ii drept ca încă îs conectata la aparatele alea .
E- GATAAAA! Stooop ! Vreau aeeer , spun râzând cu lacrimi . Shawn opreste-te ! Reușesc sa spun printre râsete .
S- Gata mă opresc doar dacă recunoști ca mă iubești .
E- Normal ca te iubesc :) și încă cum .
S- Bine , dar acum trebuie sa te odihnești domnișoara ,spune zâmbind .
E-Nu ! Nu vreau ! Vreau sa stau cu tine și sa mai vorbim !
S- Deocamdată eu îs ,, șeful " așa ca faci ce zic eu !
E- Da sa trăiți ! Spun imitând un soldat .
S- Așa , voi sta aici pana adormi și după ce adormi bineînțeles .
E- Ufff, bine .
~Între timp acasă la Tina ~
Mama Laviniei - Spune domnișoara , de ce ai bătut-o pe fiica mea de a ajuns in spital ?
T- Pai ciudata aia o merita cu vârf și îndesat ! Spune răstit .
M- Ce doamne iartă-mă ți-a făcut ? Spune aceasta aproape țipând .
T- In primul rând nu mai TIPA in casa mea , și in al doilea rând nu am ce explicații sa îți dau !
M- Poate nu ai ce explicații sa îmi dai mie , dar vei da la poliție , zice mama Laviniei și suna la poliție .
Cum Tina are 18 ani poate fi arestata deci .... asta s-a și întâmplat . A fost arestata pe loc pentru vătămare corporală ( nuj dacă așa e dar idk) . A fost condamnata la 5 ani :) De ce atât de mult ? Pentru ca a avut Ash grija de asta .
Au trecut 2 săptămâni de la acel ,, accident " .
~Lavi P.O.V~
Au trecut 2 săptămâni de la întâmplarea aia nenorocita . Cu toate ca au fost 2 săptămâni frumoase pentru ca am stat numai cu Shawn am cântat mereu , făceam totul împreuna , exceptând diminețile când trebuia sa merg la școala , iar weekendul ieșeam prin parc și chestii de genul . Mâine e sfârșitul anului școala și vine vacanța de vara . Yaaaay ! Shawn mi-a promis ca 2 luni va fi doar lângă mine . Ne vom distra și vom face numeroase excursii . Va fi Grozav !
Iată ca s-a încheiat și capitolul 6 . Scuzați micile greseluțe , și aștept părerile voastre ❤️ Va pwp dulșe dulșe ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomansLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤