Capitolul 12

98 13 6
                                    

Heioooo , știu nu am mai scris de mult dar am revenit in forța . Am o întrebare: Sa fac capitolele mai scurte dar mai dese sau mai lungi și mai rare? Aștept pareri❤️ Sa începem povestea.
~Shawn P.O.V~
Iubita mea a dat un CV pentru agenție și normal ca a intrat . Doar ca nu as vrea sa pățească ceva . E foarte periculos . Pentru ca a primit acest job i-am dat drept cadou un lănțișor de aur in forma de inima și înăuntrul colierului i-am pus o poza cu noi doi .  Astăzi am primit un apel ca Diavolul este la hala 180 din nordul capitalei . Sa se aștepte la ce e mai rău .
E- Băieți! Ne pregătim să-l prindem pe Marrero! Nu îl vom lasă sa scape ! Lavi , tu stai aici , nu vreau sapatesti ceva . Ai înțeles?!
L- Nu , Shawn, vreau sa vin cu tine !
E- Offf , bine dar când ajungem acasă te pui la somn . Spun și o sărut apăsat de fata cu toți agenții.
Ne-am urcat in mașina și duși am fost .
~Lavi P.O.V~
Ne-am urcat in mașini și am pornit foarte repede . După 15 minute am ajuns la o biserica se pare ca ar fi asta , dar foarte veche . Intram in ea cu armele îndreptate spre toate direcțiile. In fata se văd multe lăzi . Cred ca acolo sunt droguri . Shawn ne face semn sa ne oprim iar el merge înainte sa verifice  dacă sunt sau nu droguri . A verificat și deodată striga:
S- Aveți grija! Ascundeti-va! E o capcana !
Toți ne-am ascuns după lăzi și s-a auzit un glas demonic .
Marrero- Bine ai venit Mendes! Te așteptam ! Striga bărbatul de la etaj.
S- Marrero! Nu vei scapă viu !
Deodată se începe o ploaie cu gloanțe . Mă uit in jur in timp ce trag in oamenii de la balcon . Privind in jur văd o femeie ascunsa după un stâlp îndreptându arma spre Shawn. Mă ridic rapid și mă întreptat spre Shawn .
E- Shawn! Ai grija ! Tip și se aude o împușcătură .
Simt cum viața mi se scurge . Gloanțele s-au oprit .
S- Nuuuuu!! Iubita mea! Trezește-te ! Deschide ochii pentru mine ! Băieți ! Retragerea!
~Shawn P.O.V~
O văd pe Lavi cum fuge spre mine . Deodată se aude o împușcătură , foarte aproape . O văd pe Fernanda, tot o infractoare aliata cu Marrero , cum își lasă pistolul jos după ce a apăsat pe trăgaci . O văd jos pe iubita mea întinsa pe jos și am strigat sa ne retragem .
~ După mult timp petrecut la spital ~
~Shawn P.O.V~
Doctorul mi-a spus ca Lavi a avut mare noroc cu acel lănțișor . Glonțul tras de Fernanda s-a oprit in lănțișorul dat de mine la gâtul fetei . Eram cel mai fericit om din lume .
D- Puteți intra la ea . Dorește sa va vadă.
E- Va mulțumesc mult de tot ! Spun și intru ca un uragan in salon .
L-....
Nextul apare mâine ❤️ Sper ca va place și scuzați-mi Greșelile ( dacă sunt) Va pwp dulșe dulșe ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum