~Lavi P.O.V~
Noapte lângă Shawn a trecut in zbor . Astăzi e premierea , gata cu liceul . In dimineața asta soarele își trece finuț razele calde pe fata mea , făcându-mă sa mă trezesc . Acum sa vedem cu ce mă îmbrac . M-ar fi ajutat Mr. Mendes , dar el doarme bine mersi .. lasă ca vede el :)) . Mă ridic din pat , merg la baie și totodată iau cu mine un ibric . Îl umplu cu apa rece ca gheata . Nu contează ca îmi voi uda patul , tot ce trebuie este sa se trezească .
E- Shawn , hai , trezește-te trebuie sa vii cu mine la premiere .
S- Încă 5 minute mami, și se întoarce pe cealaltă parte .
Gata decurgea la lucruri extreme . Iau putina apa in mâna și îl ațipește ușor .
S-Hei! Vreau sa mai dorm , și își pune perna in cap .
Ei bine , eu voiam sa te iau cu frumușelul dar tu din astea faci, Bine ! Lasă ca vezi tu ! Strâng mânerul de la ibric bine in mâna , și îl torn in fata , dar nu înainte de a înlătura biata perna .
S- Ce dracu ? De ce ai făcut asta ?! Spune el aproape țipând .
E- Vreau aeeeer încerc sa spun printre râsete .
S-Te calmezi și îmi spui și mie de ce ai făcut asta ? !
E- Bine , gata m-am calmat . Încerc sa par serioasă dar iarăși mă pufneste rasul .
S- Termina ! Spune iritat .
E- Gata , de data asta chiar m-am calmat . Pai vreau sa îmi sugerezi cu ce sa ma îmbrac la absolvire , și in plus tu trebuie sa vii cu mine .
S- Da bine ... dar cu ce mă îmbrac eu ? Dacă mă recunosc fanele de la liceu ?
E-Lasă tu fanele și ajuta-mă ! Spun cu o voce de copil .
S- Nu te iert pentru ca mi-ai turnat apa rece in cap . Doar dacă îți cer scuze, spune incrucisandu-și mâinile la piept .
E- Shawny , te log flumos sa mă ielti pentlu ca te-am stlopit . Spun făcând botic .
S- Scuzele se accepta , spune și mă săruta . Acum hai sa ne pregătim .
~După absolvire~
~Shawn P.O.V~
E- Era sa mă dai de gol copilaaaaa!
L- Lasă ca nu te-a recunoscut nimeni .:)
E- Apropo , Felicitări iubita mea !
L-Vai dar nu trebuia , îți mulțumesc mult Mr. Mendes .
E-Cum mi-ai spus ?
L- Ce? Eu sa spun ceva ? Noooo ,cred ca visezi , sau ai febra ? Spune ironica imitând o mama grijulie .
E- Hai gata :)).
Ajungem acasă . Lavi a spus ca se duce sa facă un dus și eu am sa ii gătesc ceva , dar fără roșii ! Le urăsc și știu ca si ea face la fel . Mă pun sa gătesc , hmmm ... spaghete , da asta am sa gătesc . Știu ca acesta este făcut din roșii , dar Laviniei ii plac deci e perfect .
Aud cum coboară , masa e aranjata , totul e la locul lui , e super .
L- Shawn , ce miroase așa de bine ? Oooo nu cred! Tu le-ai făcut ?
E- Da , cu toată dragostea ,haide sa mâncam ❤️
L-Acum vin !
Pam pam :) am terminat și acest capitol . Știu a fost plictisitor , dar următoarele vor fi mai interesante ❤️ Scuzați-mă dacă sunt greșeli ❤️ Va pwp dulșe dulșe ❤️ Lavi a încheiat ❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomanceLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤