~Lavi P.O.V~
Nu mai pot , jur . De 3 ore stau pe holul spitalului asta nenorocit și nimeni nu îmi spune nimic . Parca sunt o fantoma . Trec pe lângă mine , de parca nici nu as fi aici .
~După alte ore de chin ~
Văd cum doctorul iese din sala de operație .
E- Domnule doctor ! Domnule doctor ! Cum se simte Shawn?!
D- Am reușit să-i scoatem glonțul , dar inima ii este afectată . Oricând poate face un infarct , unul serios . S-ar putea să aibă amnezie , dar asta vom afla când se va trezi și nu , nu puteți intra la el . Are nevoie de recuperare .
E- Dar...
D-Nu fac nici o excepție .
Doctorul pleca iar eu rămân paralizata , de parca as fi văzut o stafie . Mă uit in gol iar lacrimile nu întârzie să-și facă apariția . De ce trebuie sa am o viața atât de rea ? Dacă nu faceam prostia sa o sun pe Leon , poate Shawn era bine . Este numai vina mea ! Nu merit sa trăiesc ... la gândul acesta încep sa plâng in hohote . De mama și Ash numai știu nimic . Defapt da , sunt in Grecia . Deodată se aude un tiut infernal . Mă trezesc din visare și văd multe asistente și pe domnul doctor cum alerga de colo-colo.
E-S-a întâmplat ceva rău ?
D- Din păcate , da . Ne luptam ca să-l salvam pe Shawn de la moarte .
~După o ora ~
Doctorul iese din salonul lui Shawn .
D-Îmi pare foarte rău . A ......... murit .
E- Poftim? Spun cu o voce tremurândă . Nu se poate! tip la domnul doctor . Îl pot vedea ?
D- Da , spune oftând .
Intru la el in salon . Este acoperit de un cearceaf alb imaculat . Dau cu grija cearceaful la o parte . Este alb ca varul .
E- Shawn , spune-mi ca e o gluma proasta . Te rog . Spune-mi ca vrei sa mă sperii și după te trezești și mă iei in brațe . Nu pot sa cred ! încep sa plâng in hohote . E numai vina mea ! Dacă nu o chemam pe Leon , dacă nu eram o proasta , nu mai merit sa trăiesc ! Sunt un monstru , nu merit sa te mai văd . Trezește-te ! Nu mă lăsa acum ! Te rog ! Stau de 5 minute aici cu tine și nu suport sa te vad așa .
~Doua zile mai târziu ~
E timpul înmormântării celei mai frumoasă și minunată persoană din întreg pământul . E îmbrăcat in costum de mire, cu o floare albă in piept . Parul lui ciocolatiu și buclat s-a dus . Nu ii voi mai vedea niciodată zâmbetul lui ștrengar sau ochii lui de un căprui intens . Mâine lui sunt împreunate , iar pe un deget i-am pus un inel pe care scrie ,, Lavi&Shawn Forever" . Familia sa este distrusă , Aalyah nici nu mai spun . La funerarii participa toată agenția . De mine ce pot sa zic ? Nu mai mănânc , nu mai dorm așa de bine pentru ca mereu îl visez . Am vedenii cu el . Zici ca sunt un urs panda . Am niște cearcăne infernale. Mama și Ash când au aflat erau sa facă o criza . Revenim . Stau in fata gropii in care va fi pus pe vecie . Începe sa ploua , dar nu îmi pasa . Mama vine la mine :
M- Scumpo , haide sub umbrela , începe sa ploua și sa fie frig .
E- Nu am nevoie . Lasă-mă , te rog .
Când l-au pus in groapa am simțit cum ceva se rupe in inima mea . Jumătatea mea se duce și eu nu pot sa fac nimic .
~După o luna ~
Zici ca sunt o stafie . Când merg pe strada , parca îl văd pe Shawn și încep sa vorbesc cu el . Lumea mă crede nebuna , dar nu îmi pasa . Noaptea am coșmaruri cu el . Îmi tot repeta ca eu sunt de vina pentru tot . Nici nu am apucat sa ii spun un Te iubesc . Nimic ....
Sfârșit , volumul 1
Știu cred ca va vine sa mă omorâți dar lucrurile nu vor rămâne așa . Va iubesc mult și vreau păreri ❤️ Să-mi Spune-ți dacă ați plâns sau măcar o lacrima . Lavi a încheiat ❤️❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
Storie d'amoreLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤