Capitolul 20

70 13 8
                                    

- Lavi P.O.V-

Se aude un sunet enervant .... Ma trezesc buimaca si o vad pe mama cu capul pe mana mea . Ma aflu intr-o camera de spital , de un alb imaculat . Afara se vede ca ninge , deci este iarna  . Oare ce am patit ? De ce ma aflu aici ? Atatea intrebari dar nici un raspuns .

E- Pst,pst , mama .... ce caut aici ?

M- Ai stat in coma un an dupa un accident de masina foarte grav . Ai mana stanga  si piciorul drept rupt ...

E-Poftim?! * in gandul meu * asta inseamna ca tot ce s-a intamplat a fost doar un vis . Shawn nu e mort dar nu e impreuna cu mine si nu avem nici un copil impreuna ... * Mama , am avut un vis nemaipomenit . * Ii povestesc totul * 

M- Draga mea , tu ai avut un iubit pe nume Shawn ,dar nu a murit si nu ati avut nici un copil impreuna . 

E- Am avut ? adica nu mai am ?

M-Nu scumpa mea , dupa ce a vazut ca nu te mai trezesti a renuntat . Dar nu e cantaretul ala renumit iubitul tau ci un prost , care nu e de tine :) . 

E-Ok..... si ai aflat cand ma externeaza sau ceva ? 

M-Nu, medicii inca nu stiu ca te-ai trezit . Ma duc sa-i anunt 

Mama pleaca din salon si raman iarasi singura . Nu imi amintesc prea multe .... poate am o amnezie ceva...

-Alice P.O.V ( mama Laviniei)- 

Bine ca nu isi aduce aminte . Tot ce a spus ea este adevarat intr-un fel. Shawn nu a murit (sper) dar a disparut inainte ca Lavinia sa se trezeasca . Avea un copil cu Shawn  dar l-a pierdut dupa accident. Inca nu e pregatita sa afle adevarul... o va durea foarte mult si nu stiu ce e in stare sa faca ... intre timp ma suna Ash si ii spun totul in privinta  Laviniei si ce mi-a zis asa ca ii spun si lui adevaul pentru ca el nu stia . E plecat in Canada .

-Lavi P.O.V- 

Mama se comporta foarte ciudat ..... oare sa-mi ascunda ceva ? Ia sa vedem. Ies tip-til din salon si o vad pe mama vorbind la telefon si o aud spunand ca Shawn a disparut si ca eram impreuna cu Shawn Mendes si aveam un copil si l-am pierdut . Nu pot sa cred ... mii de lacrimi amare imi apar pe chip . Deci nu a fost in totalitate adevarat acel vis .... ma indrept spre salonul meu fugand si plangand in hohote .....

Heeei, uitati si acest capitoool . Scuze pentru intarziere . La 10 stelute va fac next <3 . Am scris acest capitol de pe laptop deci poate imi scuzati micile sau mariel greseli , daca sunt . Vreau pareri dragilor <3 <3 <3 Lavi a incheiat <3 <3 .

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog &quot; Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum