Capitolul 5

124 12 2
                                    

~Shawn P.O.V~
In sfârșit am ajuns la spital . Iubita mea nu prea se simte bine . Imediat medicii și asistentele au luat-o intr-o camera și de atunci  nu mai știu nimic . Offf mă suna Ash ... ce o să-i spun ? Normal ca ii spun adevarul .
E- Alo ? Da Ash ..
A - Shawn ce s-a întâmplat nu Lavinia ? De ce nu raspunde la telefon ? Spune cu o voce panicata ...
E- Ash ... nu știu cum sa îți spun . Lavi e in stare gravă la spital , după ce a fost bătută cu o bâtă cred , habar nu am . Vină la spital , poate vine și Alice . Vorbim .
A- Venim imediat !
După ce am închis telefonul , un medic a ieșit din camera .
E- Bunăziua ! Cum se simte fata de aici ? spun îngrijorat .
D- Sunteți  ruda sau ceva ?
E- Da , sunt prietenul ei . Ce s-a întâmplat ? E bine ?
D -  Da , acum e stabilă , dacă întârziați și un minut putea muri din cauza hemoragiei interne . Puteți intra pa ea doar 5 minute .
E- Va mulțumesc nespus !
Doctorul pleacă și intru in  salon . O văd conectata la tot felul de aparate ... nu îmi place sa o văd așa , mai bine eram eu acolo in locul ei .
E- Lavi , dragostea mea , știu ca mă auzi . Trebuie sa fi puternica ! Pentru mine ! Nu te las așa de ușor !
Văd cum își deschide ochii încet .
L- Shawn ... îmi spune ea numele soptit .
E-Sunt cu tine ! Nu te forța .
L-Mă bucur ca m-ai salvat . Te iubesc mult de tot , îmi spune foarte răgușit .
E- Orice pentru tine !
L-Când mergem acasă ?
E- Nu știu încă dar foarte curând sper . Îmi poți spune ce s-a întâmplat ? Îți mai amintești ?
L-Tina ... a venit la mine cu tupeul ei tot spunându-mi ciudata , eu i-am spus ceva mai urat și zambeam . Apoi nu știu de unde a luat o bâtă de basseball și a încercat sa îmi dea cu ea in cap , dar m-am ferit și mi-a dat cu ea in burta . Dar înainte mi-a mai dat cu piciorul in burta ... și m-o lăsat intr-o balta de sânge .. și nu după mult timp ai venit tu și de acolo știu ca sunt la spital , cu tine .
E- Am sa o omor ! Cum arată ?
L- Pai e bruneta cu ochi ciocolatii , dar stai ce ai spus ca o omori ?! Shawn nu fa o prostie ! Te rog ! Promite-mi ! Spune aceasta agitandu-se
E- Bine , iti promit ... dar de acum ai mare grija de tine ! Mă duc sa văd ce mai zice doctorul , revin imediat !
L-Bine .
~Lavi P.O.V ~
Shawn a plecat . Abia aștept sa văd ce spune doctorul . Stau in pat și mă uit pe pereții de un alb imaculat . Deodată ușa  se deschide și pe ea intra Ash și mama .
Mama- Doamne copilul meu ! Ce ai făcut ? Cine ți-a făcut asta ? Ești bine ? mă întreabă panicata .
E-Da mama , sunt bine acum , mai ușor  cu întrebările :))
M- Ție îți arde de ras ? In starea in care ești ? Acum ești bine ? Știu ca te-am mai întrebata sta o data dar vreau sa fiu sigura .
E- Mulțumiții lui Shawn , fără el nu as mai fi fost printre voi acum .
M- Dar unde e acum ?
E- S-a dus sa vorbească cu doctorul .
Pam pam :)) gata și acest capitol ❤️ Scuzati-mi eventualele greșeli ❤️ Va pwp dulșe dulșe ❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum