~Lavi P.O.V~
Au trecut 2 luni . Atâta chin pentru mine . Nu rezist fără Shawn . Ciudat este ca intr-o seara am avut un vis . Se făcea ca eram un înger și l-am văzut pe Shawn . Acesta mi-a spus calea prim care îl pot întoarce înapoi . Trebuie sa fac rost de sângele unui copil pur , fără de a fi făcut ceva rău . Adică sângele unui bebelus , dar trebuie sa fie roșcat cu ochii căprui , culoarea ochilor lui Shawn și nu , nu a copilului nostru . . Problema e ca nu știu unde să-l găsesc .... . Apropo , am uitat sa va spun . Sunt însărcinată ( nu am pus partea aia pentru ca mă dezgusta 😣) . Am fost acum 2 zile la medicul de familie și mi-a dat vestea cea încântătoare .
~Cu 2 zile in urma ~
E- Dar mama ! Nu vreau sa merg !
M- Dar trebuie . Uita-te la tine ! Trebuie sa te vadă un doctor și prin doctor mă refer la Iulian , medicul nostru și prietenul nostru de familie . Mai ai puțin și intri in depresie ! Acum mișcăte , schimbăte și coboară . Sa nu te mai aud !
E- Bine....
~La medic ~
M- Buna Iulian .
I-Buna Alice , oo Lavinia ce-ai pățit ? Arați groaznic .
Nu schițez nimic . Mă uit in gol si lacrimile îmi curg siroaie pe obrajii lipsiți de culoare .
M- Prietenul ei , a .... murit
I-Îmi pare nespus de rău , nu am știut . Pai condoleanțe .
E- Mersi ...
I- Acum hai să-ți fac niște analize .
E-Bine .
~După analize ~
I-Am o veste buna și una rea . Cu care sa încep ?
M- Pai cu aia buna .
I-Felicitări Lavinia , ești însărcinată , iar vestea rea este ca ai suferit o cădere de calciu .
E- Eu? Însărcinată ? și încep sa plâng dar de fericire . Mama ! Ai auzit ?!
M-Felicitări scumpă mea ! Shawn ar fi foarte bucuros .
E- Sunt sigura ca da... Mulțumesc mult Iulian , iar in legătura cu sarcina îmi poți spune ce trebuie sau nu trebuie sa mănânc ?
I- Da , nu ai voie : cafea, țigări , alcool energizante și chestiile astea dăunătoare . Ai grija sa nu cazi pe scări sau sa fii lovită și in fiecare luna vii la o ecografie . Cam atât .
E- Mulțumesc mult .
I- Nu ai pentru ce . Pa fetelor .
~ In prezent ~
Da și cam asta a fost . Încă mă gândesc la visul ăla . Oare unde găsesc un Bebeluș ca ăla ? Sau poate totul este un vis ? Poate eu dorm și nu mă pot trezi , nu știu încă .... voi afla ....
va urma , va rog dați-mi pareri și-a șterg cartea . P.S la 5 steluțe fac următorul capitol. ❤️ Scuzați eventualele greșeli ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️
CITEȘTI
Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog "
RomanceLavi este o fata simpla cu un trecut dureros . Totul se schimba când își intalneste idolul . Veți afla mai încolo ce se întâmpla ❤