Capitolul 21

70 9 1
                                    

~Lavi P.O.V~
Nu pot sa cred , visul e parțial adevărat . Shawn e dispărut și cel mai rău este ca .... am pierdut copilașul . Lacrimile mă epuizează , și adorm instant . Îmi apare ca o viziune . Shawn este in România , răpit de niște ................... FANE?! What The Hell . Trebuie să-l aduc înapoi . Dar mai întâi o iau pe mama la bani mărunți .
   După câteva minute intra mama , in salon .
E- Mama! Cum ai putut sa ma minți in halul asta ?!
M- Scumpo , despre ce vorbești ? Nu te-am mințit deloc , in niciun fel . Spune ea calma .
E- Ești așa de ... de... de.... nu pot sa spun ! Tip la ea cu lacrimile curgandu-mi șiroaie.
  După o discuție lunga cu țipete și lacrimi , m-am calmat . Cu forța .  Credeam ca totul e un coșmar ce devenea realitate . Viața mea se duce de râpa . Cum stau așa și ma gândesc , deodată pe  ușă intra................ SHAWN?! Cum posibil așa ceva ?
S- Lavi , oh doamne iubirea mea , ești bine .
E- Shawn... ești chiar tu?
S- Cine altcineva ?
Ma dau jos din pat cu chiu cu vai și ii sar in brațe .
E-Ești chiar tu! Ce s-a întâmplat cu tine ? Unde ai fost ?!
S- E o poveste lunga .
~FlashBack~
~Shawn P.O.V~
Sunt cu iubita mea in mașina . Mergem spre România . Am un concert acolo și chiar vreau sa vedem România toți trei . Da avem un Bebeluș de 5 luni . Încă e in burtica . Abia așteptăm sa devenim părinți de fetița . Numele ei va fi Caroline ( se citește Cherolain) . După multe ore de condus aproape ajungeam in Franța când un tir încărcat cu lemne era pe contrasens , iar șoferul era adormit la volan . Am tras cât de mult am putut de volan încât ne-am izbit într-un copac de pe marginea drumului . O văd pe Lavi inconstienta , o doamne . O iau in brațe înainte ca ambulantă sa ajungă . Fug cu ea la spital . Pe drum un domn se oferă sa ne ducă cu mașina pentru a ajunge mai repede la un spital . Am lăsat-o pe Lavi la urgente dar când sa merg și eu , bătrânul ăla m-a amenințat cu un pistol . Am mers cu el pana in Rusia . Voia sa ma înroleze in armata rusa . Cu chiu cu vai am rezistat , dar la un moment de neatenție a comandantului am reușit sa scap din închisoarea aceea . Am luat primul zbor spre Anglia . A durat ceva dar am ajuns .
~End of flashback~
Si uite așa am ajuns sa fiu sechestrat de un boșorog .
~Lavi P.O.V~
După ce mi-a povestit ce s-a întâmplat l-am sărutat apăsat de parca viața mea depindea de asta și ar fi ultima oară când îl văd . I-am povestit de copilaș și a început sa plângă . Defapt am început amândoi sa plângem .... cât ne jeleam fetița prea iubita pe ușa  intra .....
Pam pam paaaam... Uitați următorul capitol . Nu s-au făcut 10 steluțe , dar am spus sa fac o excepție . Sunt in Franta și nu prea pot scrie . La 10 steluțe fac NexT . Va pwp dulce dulce ❤️❤️ Lavi a încheiat ❤️❤️

Lavi și Shawn- ,, Nu ma lasă acum ! Te rog " Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum