MEMORIES ( Part 5 )

304 31 0
                                    

Part 5

- Oče ispalo vam je nešto.- rekao je Nick te sam ja pogledao prema podu. Narukvica. Sagnuo sam se nebi li je uzeo te ju čvrsto stisnuo u ruku.

- Što je to?- pogledom je promatrao moju ruku u koju sam stisnuo narukvicu.

- Nešto vrlo važno meni.- rekao sam zakašljevši se te me je Nick zabrinuto pogledao.

- Jeste dobro?- upitao me je te sam kimnuo glavom.

- Jesam, jesam..- sjeo sam na krevet te uzeo zraka. Nick me je i dalje promatrao te sam se nasmijao.

- Nick, dođi.- rukom sam ga pozvao te je sjeo pored mene.

- Vidiš ovu narukvicu.- pokazao sam mu je te ju je razmotrio. Pripadala je tvojoj mami.- poljubio sam ju te ju pružio Nicku. Nasmiješio se te ju uzeo u ruku.

- Ovo.. Mi je jedina.. Uspomena na mamu.. Hvala ti oče.- tiho je rekao te me zagrlio. Pogladio sam ga po kosi te se nasmiješio. Moj sin. Kako je samo odrastao. U sobu su ušli Jane i Katy.

- Gdje je Sarah?- upitao sam ih pogledom ju tražeći.

- Zaspala je.- rekla je Katy te mi sjela u krilo.

- Oče možeš ti malo pričuvat Katy, da ja i Jane malo predahnemo?- upitao me je te sam mahnuo rukom.

- Ma hajde djeco zabavljate se.- rekao sam im te su izašli iz sobe.

- Djede jeste se ti i tvoja cura voljeli kao moja mama i tata?- upitala me Katy te sam ju poljubio u čelo.

- Nitko se nije toliko volio kao nas dvoje samo nas sudbina nije baš voljela..- započeo sam te me Katy pogledala svojim zelenim okicama.

FLASHBACK

Fizički i psihički sam se trebao pripremati za nastup ali jednostavno nisam uspjevao. Samo sam ležao na kauču u kutu razmišljajući o njoj. Nisam je od onog dana ni vidio ni čuo. Nije mi se ni javljala niti me tražila. Nisam ni ja nju. Ali sam neprestano razmišljao o njoj. I evo sad razmišljam.

- Zayn!- čuo sam poznati glas te sam digao glavu.

- Reci.- viknuo sam Niallu te je došao do mene.

- Spreman za probu?- upitao me je te sam slegnuo ramenima.

- Ne znam.- tiho sam rekao te je on podigao moju glavu.

- Ajde dosta je bilo o čemu se radi ovdje?- upitao me visokim tonom te sam zažmirio.

- Geneva te muči?-

- Ma ni ne razmišljam o njoj.-

- Onda? Tko je?-

- Katy!- zaderao sam se te ustao sa kauča.

- Štoo? Mislim kako? Nisi nam ništa pričao. Što se desilo? Ispričaj mi.- postao je naporan te sam sjeo ponovo na kauč.

- Niall moj...- zagrlio sam ga jednom rukom te nastavio. Ona ti je moja najveća ljubav. Samo eto. Sudbina mi ju oduzme pa mi ju ponovo vrati. I onda mi ju iz ruku oduzme neki lik.- rekao sam te me je on začuđeno pogledao.

- Koji?- upitao me je te sam kimnuo ramenima.

- Ne znam. Prevarila me je s njim. Mislim "prevarila". Nismo ni bili zajedno već.. Gle ne znam idemo sad.- ustao sam se te krenuo prema areni. Sve što želim je da je onda sad tu, u prvom, drugom ili zadnjem redu. Nije me briga, samo da je tu. Da mi ponovo vrati snagu.

- Idemo moments pokušati.- rekao je Liam te sam uzdahnuo. Otpjevao sam pjesmu sa par pogrešaka jer se nisam mogao skoncentrirat. Samo mi je ona bila u mislima. I kako mi je rekla da me ne poznaje. Pa kako? Ustao sam se sa poda na kojem smo vježbali pjesme te krenuo prema izlazu.

MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )Where stories live. Discover now