Part 3
Što se brže bližilo tih 8 ja sam bio sve nervozniji. Kao i prije. Samo što ja sad dolazim po nju, i ja ju volim, i i ja ju sada želim. Obukao sam kožnu jaknu i izašao iz kuće prijevremenog. Ušao sam u auto i upalio ga bez ikakvog straha. Vozio sam kao lud po tim polupraznim ulicama razmišljajući o onome što bih se moglo desiti. Uzeo sam mobitel koji mi je zavribrirao te bacio pogled na poruku od Harrya.
" Dolazimo za pola sata svi." Ubrzao sam, te pretekao auto na semaforu. Što sam se bliže približavao njezinoj kući usporavao sam. Ona me uvijek smiruje, čak i njezina ne prisutnost. Ispred kuće sam trubnuo par puta te vidio nju kako u crnim tajicama i bijelom majicom sa nekakvim natpisom izlazi iz kuće. Vidjelo se da je imala žvaku i crveni ruž, a kosa joj je ponovo bila zavezana u visoki rep. Tako savršena, tako neodoljiva. Kucnula je u prozor te sam ja otključao.
- Hej.- rekla je te se nasmijala.
- Hej.- odgovorio sam te ju odmjerio i nasmijao se. Izgledala je tako, mm. Zagrizao sam usnicu te upalio auto.
- Što je bilo danas sa onim dečkom?- upitao sam ju kao iz topa te se ona nasmijala.
- Ništa, trudna sam s njim i ženimo se sljedeći tjedan.- rekla je te sam ja začuđeno pogledao. Ona se primila za trbuh i počela smijati.
- Jako smiješno.- rekao sam baceći pogled na cestu.
- Trebao si si vidjeti izraz lica.- smješkajući je gledala u mene dok sam ja gorio od užitka.
- Ma daj.- rekao sam upaleći radio.
- Uuu volim tu pjesmu.- rekla je te sam ja načulio uši da čujem koja je.
- Beyonce- Crazy in love, ne muči se.- rekla je te smo se oboje nasmijali. Vozio sam se još par minuta te stigli pred kuću. Istrčao sam iz auta te joj otvorio vrata.
- Čekaj ti si meni upravo otvorio vrata?-upitala sam te sam ja kimnuo glavom.
- Ajde ponovo, to nikad nitko nije napravio za mene.- nasmijao sam se te zalupio vratima te ih ponovo otvorio.
- Zadovoljna?- upitao sam ju te se nasmijala.
- Hvala.- rekla je i stala pred moju kuću te ju razmotrila. Znam da joj se sviđa, znam njezin stil.
- Dođi.- krenuo sam prema ulaznim vratima te vidio kolonu auta kako se parkiraju ispred moje kuće. Dečki su došli, vjerovatno su se natjecalji tko će prije doći. Otključao sam vrata te je ona ušla unutra počeči izuvati svoje crne marte.
- Stani budalo, ne moraš se izuvati.- rekao sam joj te je slegnula ramenima i skinula ih. Tvrdoglava je oduvijek bila. Otišao sam u kuhinju te naručio 10 pizza, a pića imamo. Čuo sam glasove u hodniku te sam otišao tamo i vidio Harry-a i Katy kako raspravljaju da li da skine tenisice. Naslonio sam se na vrata i promatrao njezine brze i precizne ruke, te njezinu kosu. Što je meni bilo tada? Sada bi sve dao da je mogu imati.
- Zamišljen si?- upitao me je Niall te sam se ja trznuo.
- Ma ne, samo..- zastao sam te otišao u dnevni boravak pozoveći i druge. Nije mi se dalo s njim o tome sad raspravljat. Sjeo sam na fotelju zagledajući se u nju koja je silazila niz stepenice i spuštala se prema meni. Sjela je pored mene i prebacila svoje noge na moje. Nasmijao sam se i rukom joj gladovao nogu.
- Zayn imaš curu!- zaderao se Louis te sam mu uperio ljuti pogled. Napravio je 'ajoj' facu te je Katy maknula noge sa mene.
- Jeste gladni?- upitao je Niall te smo svi prevrnuli očima.
- Pa što?- upitao nas je te smo se svi nasmijali.
- Oćemo igrat neki kviz ili nešto?- upitala je El te smo slegnuli ramenima.
YOU ARE READING
MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )
Fanfiction-Jel se sjećaš kako je izgledala?- nasmješio sam se gorko od pomisli da bih ju ikada mogao zaboraviti. One njene plave oči i bujna kosa koja se protezala niz njenih leđa, njezin miris, stas, svega se sjećam kao da je još tu. - Ne sjećam.- lagao sam...