MEMORIES ( Part 4 )

340 34 2
                                    

Part 4

- Djedeeee! Nemoj se uspavati sada, reci nam što je bilo kada si prekinuo sa Genivom.- rekla je Sarah te sam se nasmijao.

- Zar nije malo pre kasno? I nije Geniva nego Geneva.- ispravio sam ju te se lupila po čelu.

- Tek je 8, tata je rekao da možemo ostati budne do onog broja što dolazi poslije ovog a i Geniva mi se više sviđa. - rekla je mahajući rukicama pričajući samnom kao sa najboljom prijateljicom. To sam i volio kod njih. Bile su otvorene i pričljive. Baš kao i njihova baka.

FLASHBACK

Probudio sam se oko 7 ujutro i prvo što mi je palo na pamet bila je ona. Ustao sam iz kreveta otrčeći u kupaonicu. Obavio sam sve što se tiče higijene te stao pred ormar. Trenirka? Ne. Majica i hlače? Može. Izvukao sam prvu majicu i hlače te ih navukao na sebe. Izašao sam iz kuće uzeći mobitel i ključeve od auta. Veselim se što ću ponovo vidjeti njezino lice. Njezinu kosu. Veselim se što ću vidjeti nju. Na putu sam stao u obližnju cvjećarnu te joj kupio bijele ruže. Bile su predivne baš kao i ona. Do njene kuće trebalo mi je još malo te sam ponovo počeo paničariti. Dokle će to biti tako? Parkirao sam na obližnji pločnik te brzim koracima došetao do njezinih vrata. Uzdahnuo sam te pozvonio i udaljio se malo od njih. Čuo sam otvaranje vratiju te podigao pogled. Ispred mene se nalazio mladi dečko,mojih godina, omotan ručnikom oko pasa te razbarušene kose.

- Jel Katy doma?- upitao sam ga te se on namrštio. Vidjelo se da mu nije drago što ju tražim.

- Je, i šta će ti?- upitao me je zainteresirano te sam se ja nasmijao.

- Možeš ju pozvati?- rekao sam te se ona pojavila iza njegovih leđa u ogrtaču također razbarušene kose.

- Tko je zvo..- započela je dok me nije vidjela da stojim na vratima. Gledala me razočarano i osjećao sam se jadno. Povrijeđeno.

- Ljubavi jel znaš ti ovog?- upitao ju je te je ona pogledala u pod.

- Nne. Ne znam. Vjerovatno se zabunio.- rekla je zacrvenivši se u licu. Sad mi to nije bilo niti slatko niti privlačno. Kako je to mogla reći? Zar me nikada nije ni volila?Pravila je budalu od mene?

- Katy..- rekao sam te mi je ona zalupila vratima. 2 minute sam još stajao pred njenim vratima ne pomičići se. Nisam imao snage. Osjećao sam se izdano. Ja sam luzer. Jebeni luzer. Bacio sam cvijeće na travu te se sa trčećim korakom maknuo sa njenog praga.

KRAJ FLASHBACKA

- Prevarila te je?- upitala me je Katy mršteći se.

- Više mi nije draga...- nadodala je Sarah te sam se ja nasmijao.

- Ajmo u krevet djevojčice moje.- rekao sam im te su se ustale sa moga kreveta.

- Sutra ćeš nam ispričati što se dalje dešavalo?- upitala me je Katy te sam kimnuo glavom. Nasmijale su se te izašle brzim koracima iz moje sobe. Legao sam na krevet te se pokrio tako da su mi ruke ostale vani.

FLASHBACK

- Zayn što ti je?- upitao me je Louis te sam ga rukom odmaknuo od sebe.

- Pusti me!- zaderao sam se te se on odmaknuo.

- Mrzim tu tvoju zatvorenost i nezainteresiranost.- zaderao se i otišao iz sobe te sam ja brzinski prošao rukom kroz kosu i sjeo na stolicu. Zar ću sada cijelo vrijeme razmišljati o njoj? O tome jer me je pravila budalom? I povrijeđivati druge? Ne, neću. Pustit ću ju. Neka ide. Izašao sam iz prostorije i otišao u garderobu. Odabrao sam si jednu super majicu i hlače, te se obukao.

- Louu!- zaderao sam se te je dotrčala iz jedne sobe.

- Reci Zayn..- upitala me je ljupko te sam se nasmijao.

MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )Kde žijí příběhy. Začni objevovat