Part 11
FLASHBACK
Ponekad ti srce čežne samo za osobama koje te napuste, a napuste te samo zbog tvoje nepromišljenosti, zbog tvojih straha i čežnji. Gdje je ona sada? Gdje se skriva? Čega se boji? Tako bih volio da mogu svoju prošlost obrisati, ali ne mogu. Kako nastaviti? Bez nje, mi se to čini ne moguće.
- Oćemo ponovo večeras u klub, da zaboraviš malo na nju?- upitao me Liam te sam odmahnuo rukom. Ne želim ponavljati istu grešku.
- Ne mogu, rađe ću sam piti.- ustao sam sa fotelje te došao do regala sa pićima. Tražio sam nešto žestoko, da me udari u glavu, moždane stanice, da se opametim.
- Zayn mislim da u tome nećeš naći spas.- rekao je te sam uzdahnuo. Znao sam da neće. Ali sam ipak išao rukom prema Jack Daniels- u. Vratio sam se na kauč te načeo piće.
- Što ću ja sad?- upitao sam ga žalosno te je pogledao u stranu. Nije ni on znao odgovor, zapravo ga nitko nije znao.
- Prvo što možeš je ostaviti to prokleto piće i otići ju potražiti.- rekao je te sam se nasmijao.
- Da je bar to lako.- rekao sam te otpio gutljaj.
- Pa ako se trudiš pronaći ćeš ju.- podigao je obrvu te sam podigao bocu u zrak i snažno ju odbio od pod. Liam je gledao u čudu prvo bocu pa mene.
- Jebena ljubav, jebeno sve.- ustao sam se sa fotelje i šutnuo komad stakla koji mi je smetao.
- Zaynn..- mogao sam čuti kako me Liam doziva ali nisam mario. Zatvorio sam se u sobu te se pokrio plahtom preko glave i sjetio svega što sam prošao sa njom. Tako smo zapravo malo vremena proveli zajedno. Ali dovoljno da ju volim više od biločega.
" Zayn, ja se bojim. Bojim se toga da te previše volim."
" Nemoj me ostaviti, molim te."
" Dok smo bili razdvojeni neprestano sam mislila o tebi."
" Volim te."
Tako bih sada dodirivao svoj sa njenim nosićem, i stavljao ruku na njen trbuh, i provjeravao da li je beba porasla. O tako bih htio..
KRAJ FLASHBACKA
- Nastavio si sa životom sa El ili?- upitao sam Louisa kad je završila emisija.
- Da, evo sad sam baš dobio 4 unuče, neki dan.- rekao je nasmješeno te sam kimnuo glavom.
- Lijepo je to. Zbilja. A moje male vragolanke su tu negdje skrivaju se.- rekao je te se nasmijao.
- Ja žurim kući čeka me vozač, ćuti ćemo se mi još.- potapšao me je po leđima i odjurio. Koliko toga ga još nisam stigao pitati. Da li je ostvario svoj san da postane nogometaš? Da li se vidio sa ostalim, sad je glupo reći dečkima, ipak svi imamo preko 7 banki. Kako život brzo prođe,joj.
- Djede zove te naš tata.- osjetio sam nečije rukice na mom struku te sam pogledao prema dolje.
- Ajmo ljubavi moje, da tata ne čeka.- primio sam ih za ruke te polako izašli iu studija.
- Djede, kad ćeš nam pričati o Katy?- upitala me Sarah te sam se nasmijao.
- A gdje smo stali?- rekao sam gledajući prema naprijed.
- A opet ste se posvađali, pa dokle je to trajalo?- upitale su me te sam se nasmijao.
FLASHBACK
- Gotovo je prošlo 5 mjeseci, pa rodila je čovječe.- rekli su mi dečki na što sam ja gledao u mobitel praveći se da ih ne čujem.
- Zayn!- zaderao se Louis te sam ga na trenutak pogledao i ponovo vratio pogled na mobitel.
BẠN ĐANG ĐỌC
MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )
Fanfiction-Jel se sjećaš kako je izgledala?- nasmješio sam se gorko od pomisli da bih ju ikada mogao zaboraviti. One njene plave oči i bujna kosa koja se protezala niz njenih leđa, njezin miris, stas, svega se sjećam kao da je još tu. - Ne sjećam.- lagao sam...