Part 10

262 23 4
                                    

Part 10

Sljedeći par nastavaka će biti većinom FLASHBACK jer će bit puno zapleta i svega.

- Otežala si.- smješkom sa rekao te me je udarila rukom po ramenu.

- Nisi fora.- uvrjeđeno je rekla te sam ju spustio sa leđa.Podigao sam joj prstom bradu te se zagledao u njene oči. Pogladio sam ju po kosi i poljubio ju u tjeme.

- Nisi se uvrjedila zar ne?- upitao sam ju te praveći puppy face te se nasmijala.

- Naravno da nisam.- popela se na prste i naslonila glavu na moje rame. Obgrlio sam ju rukama i osjetio kako mi mobitel vibrira u đepu. Odmaknuo sam ju od sebe i izvadio mobitel. Perrie. Udaljio sam se malo od Katy te se prislonio na zid.

- Reci.- rekao sam ne raspoloženo.

- Danas je finale x factora pa ako želiš doći, mislim obećao si.- naslonio sam glavu na zid i uzdahnuo.

- Ne mogu. Imam već dogovoreno, oprosti.- rekao sam teško dišući jer mrzim kršiti obećanja.

- Aha, da uredu, nisam ni mislila da ćeš doći..- prekinula je te sam ostavio mobitel na pultu od kuhinje. Žao mi je jer je tako završilo. Žao mi je, iskreno, jer ispalo je kao da sam ju iskoristio. Vratio sam se u dnevnu sobu gdje je Katy gledala ' Glee'.

- Koja je to epizoda?- upitao sam ju te ju primio za ruke. Podigao sam ju te sjeo na njeno mjesto a nju stavio sebi u krilo. Isprepleo sa naše prste i s njenog ramena gledao ' Glee'.

- Tko je to bio?- upitala me je te sam ja pogledao u stranu.

- Ma prijatelj jedan.- ne znam zašto joj lažem konstantno. A ne želim to.

- Aha..- shvatio sam po njenom glasu da mi ne vjeruje, ali bojim se, da ću ju izgubiti.

----

- Oćemo ić prošetat malo?- upitao sam ju dok sam stavljao svoje ruke na radijator.

- Ne. Mislim. Ne da mi se.- rekla je tiho te sam se ja zagledao u nju. Nije bila dobro, moglo joj se u očima vidjeti . Odmaknuo sam se sa radijatora te sjeo nasuprot nje u kožnu stolicu.

- Što je ljubavi?- upitao sam ju te je pogledala u pod.

- Ništa, samo se bojim.- rekla je te sam ju privukao k sebi.

- Ne moraš se ničeg bojati, Ian je uhapšen. Ubrzo će i ostali, ne boj se.- šapnuo sam joj te okrznuo svoj nos sa njenim.

- A što će biti kada izađe? Vratit će se po mene. Ja ću zauvijek biti u njegovoj sjeni. Uvijek će me proganjati.- rekla je glasno te se ustala sa fotelje.

- Ajde dosta! Katy o tome mi brbljaš već punih 10 dana ne mogu te više slušati. Dosadna si, bit će sve okej.- buknuo sam ali sam ipak na kraju stišao ton kad sam vidio da su se njene oči napunile suzama.

- Ja ću roditi dijete za 5 mjeseci, to dijete će biti on razumiješ? Ja ću ga gledati, i vidjeti Iana. Šta ti misliš da ga on nikada neće potražiti, da će me zaboraviti nakon što izađe? Smišljat će osvetu. Bojim se kako ne shvaćaš.- izašla je iz sobe te se uputila prema kupaonici i snažno zalupila vratima.

- Iznenađenje!- viknuli su pokislo dečki te sam odmahnuo rukom.

- Što je bilo?- upitao me je Harry stavljajući svoje uho na vrata kupaonice.

- Ništa, mala svađa.- rekao sam nekakvim polu smješkom u nadi da će sve biti dobro.

- Meni se ne čini tako.- rekao je Harry te sam ga pogledao.

- Plače?- upitao sam ga te je kimnuo glavom i odmaknuo uho od vratiju. Ustao sam sa fotelje te prišao vratima. Pokucao sam.

- Možemo li pričati?- upitao sam ju i dalje gledajući prema vratima te sam čuo kako slabo i jedva čujno odgovara : " Uđi." Glavom sam dečke poslao u dnevni boravak te ušao unutra. Sjedila je na dasci od wc školjske, tako da je koljena privukla do brade.

MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang