Part 12
FLASHBACK
- Zbilja želiš pokušati nešto samnom?- upitala me je dok sam ju gledao kroz svoje crne ray ban naočale.
- Da, želim, što je tu toliko čudno?- rekao sam te povukao dim cigarete.
- A ona cura, trudna je, zar ne? Imaš dijete..- rekla je tužno gledajući u svoje tenisice.
- Nije moje. Da, sad ćeš se čuditi, ali bio sam sa ženom koja nije nosila moje dijete.- rekao sam joj te je kimnula glavom.
- Kako će podnijeti ovo?- upitala me je te sam nakrivio glavu.
- Nije to bilo ništa ozbiljno.- rekao sam joj te joj slobodnom rukom maknuo pramen kose sa lica. Imala je neuredno složenu punđu.
- Sad smo nas dvoje zajedno i nitko neće stat između nas oke?- upitao sam ju te se nasmiješila. Zagrlila me je te sam prislonio svoju glavu na njeno rame.
- Daj meni te naočale.- rekla je te ih je skinula meni sa lica. Nije bilo bitno što su joj bile malo veće, ona ih je morala staviti.
- Jesam cool?- upitala me je te sam se nasmijao.
- Jesi, daj da te slikam.- rekao sam te bacio čik na cestu i izvadio mobitel.
Napučila je usne i napravila 'peace' te sam ju uslikao par puta.
- Daj da vidim.- rekla je te sam dignuo mobitel u zrak te nije mogla doći do njega.
- Zayn daj mi da vidim.- skakala je oko mene kao budala na šta sam se ja smijao.
- Neću.- otrčao sam par koraka od nje te zaključao mobitel.
- A daj, bezobrazan si.- rekla je te prekrižila ruke.
- Gle, tamo ima elekrični romobil idemo?- upitao sam ju te je kimnula glavom. Izajmio sam jednog te je ona zbunjeno gledala u mene.
- Pa stat ćemo valjda oboje na jedan?- upitao sam ju te je podigla ruke u zrak.
- Uuu pazi da previše ne potrošiš.- rekla je te sam se nasmijao.
- Oćeš ili nećeš?- upitao sam ju te mi je pružila naočale i stala na romobil. Ja sam stao iza nje staveći ruke na upravljač te je ona stavila svoje na moje. Lagano sam nogama odguravao da se romobil pokrene te se ona počela smijati.
- Ovo je jadno.- rekla je te sam se i ja nasmijao.
- Pa da ti nisi toliko debela možda i ne i tako glupo izgledali, jer zauzimaš pola ovog romobila.- rekao sam u šali te mi je ona nagazila nogu.
- Da se sad ne vozimo udarila bi te.- rekla je te sam se nasmijao.
- A šalim se jao.- rekao sam joj te nije odgovorila. Jednostavno s njom nisam uživao. Nisam se zabavljao koliko god se trudio. Radili smo krugove te nakon pola sata trebali vratiti iznajmljeni romobil.
- Zayn i Perrie može pitanje? Jeste li službeno zajedno? Što je sa gospođicom Katy?- shvatili smo da su nas okupirali novinari te smo ubrzanim koracima bježali od njih.
- Di ćemo?- upitala me je smijući se i gledajući iza sebe nebi li vidjela gdje su novinari.
- Skoči mi na leđa.- rekao sam joj te se ona dvoumila.
- Hajde.- ubrzao sam ju te je skočila i tako smo potrčali niz ulicu. Mogao sam osjetiti kako se smije, jer se cijelo vrijeme migoljila.
- Daj se smiri.- zaderao sam joj se te sam se nasmijao.
- Ne mogu, ovo je tako smiješno.- došli smo na glavnu cestu te smo stali i zaustavili taksi.
- In your face bitches.- rekao sam prema novinarima te im pokazao srednji prst dok sam se našao unutra. Perrie se nasmijala te mi se i ona pridružila.
YOU ARE READING
MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )
Fanfiction-Jel se sjećaš kako je izgledala?- nasmješio sam se gorko od pomisli da bih ju ikada mogao zaboraviti. One njene plave oči i bujna kosa koja se protezala niz njenih leđa, njezin miris, stas, svega se sjećam kao da je još tu. - Ne sjećam.- lagao sam...