Part 13
Gledao sam u njeno blijedo lice na kojem su se isticale njene plave oči. Možda nisam ni bio svjestan koliko su mi falile, iako sam svaki dan gledao u takve iste, samo što su ove bile ljepše. Nigdje na svijetu nisam vidio tako lijepe nebesko plave oči.
- Hej.- rekla je te stavila kosu iza uha.
- Hej.- rekao sam tiho pogledajući prema malenom koji se igrao sa nečime. Čučnuo sam se da bih ga pogledao i zapazio plave oči. To nije moglo biti moguće, koliko su sličili Katy-evim. Njegovo bucmasto lice se nasmješilo te se njegov jedan maleni zubić ukazao.
- Katy kako se zove?- upitao sam ju te se čučnula pored mene nasmiješivši se.
- Nick, po mom djedu.- rekla je te sam kimnuo glavom.
- Hvala ti što si mi dala da ga vidim, i što si ga dovela.- rekao sam te se uspravio.
- Mislila sam da zaslužuješ vidjeti...- prekinuo ju je nečiji glas koji je dozivao moje ime.
- Simon.- nasmješio sam se te još jednom čučnuo i pogledao Nick-a.
- Pa-pa maleni.- rekao sam tiho te mu poljubio ruku.
- Zovu te.- rekao je te sam kimnuo glavom staveći ruke u đepove.
- Ponovo sam u Londonu za 3 mjeseca. Vidimo se onda.- rekao sam te se okrenuo na peti polako koračajući prema autobusu za turneju.
- Zenn.- rekla je sa smješkom te sam se okrenuo i pogledao ju.
- Da Kett.- rekao sam sad i ja sa smješkom te je zagrizla usnicu.
- Čuvaj se.- rekla je te sam joj prišao i zagrlio. Mirisala je na cvijeće. Uvijek je divno mirisala.
- I ti.- odvojio sam se od nje te joj mahnuo pred nosom i potrčao do autobusa. Okrenuo sam se još koji put te joj mahnuo.
- Pazi malo.- rekao je Louis dok sam se zabio u njega.
- Pričali smo, dala mi je da vidim malenog nakon gotovo 5 mjeseci Louis.- rekao sam radosno te je stavio prst na usta upozoravajući me da je Perrie unutra.
- Jako sam sretan, Louis.- rekao sam tiho te ga zagrlio.
- Dobro Zayn daj idemo.- rekao je te sam pljesnuo rukama.
- Nazvala me Zenn.- rekao sam sa smješkom te je preokrenuo oči.
- Tko?- upitala me je Perrie staveći glavu na moje rame. Zbunjeno sam pogledao u njega te je slegnuo remenima.
- Moja mama.- rekao sam šeprtljavo te se nasmijala. Stala je ispred mene te stisnula moje lice tako da su mi se usne pretvorile u riblje te ih poljubila. To je uvijek radila, i meni je to bilo poprilično smiješno.
- Idemo, unutra hajde.- rekla je te veselo utrčala unutra. Louis je napravio nekakvu grimasu u stilu " Luda je " na šta sam se ja nasmijao.
(...)
- Zayn telefon za tebe.- čuo sam nečiji glas te sam se ustao sa fotelje odložeći kokice na stol.
- Evo.- rekao sam te potrčao prema telefonu.
- Halo.- rekao sam govoreći punih ustiju.
- Zayn zar ne? Ian pri telefonu, sjećaš me se?- upitao me je te sam osjetio kako sam problijedio.
- Što želiš?- upitao sam ga drhtavim glasom te sam čuo njegov smijeh sa druge strane slušalice.
- Zbilja? Šta si mislio da ću te tek tako pustiti? Tebe i onu kurvu?- upitao me je te sam osjetio kako se adrenalin proširio mojim tijelom.
- Mene možeš nazivati kako god želiš ali nju ne! Probaj ju taknuti i...- prekinuo me je tako što se zlobno nasmijao.
- Što požalit ću? Ubit ćeš me? Pazi na svoju djevojčicu.- rekao je te prekinuo poziv. Ostavio sam telefon na stoliću naslonivši se na obližnji zid zureći u jednu točku. Bio sam izbezumljen, prestrašen. Ne za sebe, nego za nju. Osjećao sam kako su mi noge trne i kako gubim svijest, ali nisam si smio to dopustiti. Potrčao sam do sobice gdje smo gledali televiziju pozvajući rukom Simona. Zbunjeno se ustao te mi prišao.
- Zayn?- uplašeno me je pogledao te pljusnuo po obrazu.
- Prijeti mi.- rekao sam tiho te me je sada već uplašeno pogledao.
- Tko? Zayn što se dešava?- upitao me je visokim tonom te sam vidio Perrie kako se prebližava te sam ga primio za rukav i odvukao prema izlazu iz autobusa. Trenutno smo stali nebi li se vozač malo odmorio.
- Zayn što se dešava?- upitao me je kada smo izašli van te sam stavio ruku na čelo.
- Ian, Katy-in bivši dečko, prijeti joj. Simon što ću?- upitao sam ga te je uzdahnuo.
- Smiri se i sve mi ispričaj.- rekao je te sam odmahnuo glavom.
- Ne želim na turneju. Želim u London.- rekao sam očajno te me je primio za rame malo protresajući.
- Ma tko ti prijeti? I zašto?- upitao me je te sam se pokušao sabrati.
- Zayn što je bilo?- upitala me je Perrie te sam uzdahnuo.
- Perrie dušo, molim te pusti nas na trenutak same, sve je uredu.- obratio joj se Simon te je kimnula glavom i ušla u autobus.
- Ian, bivši dečko od Katy, silovao ju je, još davno, i završio je u zatvoru za nas. Sada nam se želi osvetiti, ja ne znam što da radim, Simon. Povrijedit će ju.- rekao sam očajno na rubu suza.
- Moramo otkazati turneju, drugo nam ne preostaje.- rekao je te sam stavio ruku na njegovo rame.
- Hvala ti Simon, puno ti hvala.- rekao sam sa olakšanjem te se vratio u autobus.
KRAJ FLASHBACKA
- Iako sam se osjećao bolje kada sam saznao da se vraćam, nisam bio najsigurniji da li će biti sve u redu.- rekao sam te je Sarah namrštila obrve.
- Zašto?- upitala me je te sam slegnuo ramenima.
- Bio je on opasan.- rekao sam te me je uplašeno pogledala.
- Što se dešavalo dalje?- upitala me je te sam zažmirio.
FLASHBACK
- Katy.- rekao sam sa olakšanjem te joj potrčao u zagrljaj.
- Zayn što radiš ovdje?- osmjehom me je upitala te sam osjetio suze kako mi klize niz obraze.
- Tako mi je drago da te vidim.- rekao sam te joj pogledao lice koje je bilo zbunjeno.
- Zayn što se dešava?- zbunjeno me je upitala pritom zatvorivši vrata.
- Ian je na slobodi, bojao sam se da ti nešto nije učinio.- rekao sam pritom obrisavši suze.
- Iaan?- mucajući me je upitala te sam kimnuo glavom.
- Maama!- čuo sam Nick-ov glasić te sam pogledao u dnevni boravak gdje se igrao sa kockicama. Nasmiješio sam se te pogledao prema Katy koja je izgledala upravo onako kao i ja jučer.
- Katy, sve će biti u redu. Simon je organizirao najbolje detektive i policajce u gradu, uhvatit će ga i više ne pustiti nikada, osobno ću se pobrinuti za to. A i trebat ćemo uzorak Nick-ove kose da dokažemo da je Ian njegov otac.- rekao sam te je uplašeno pogledala prema meni.
- Zayn obećaj mi da mu se ništa neće desiti, molim te.- rekla je uhvatići me za ruku.
- Obećavam Katy. Zbog tebe sam i došao. Volim te Katy, kao i prvog dana.- rekao sam te je odmahnula glavom.
- Molim te ne radi mi to.- rekla je te sam pomilovao njeno lice.
- Mama!- veselo je rekao Nick te se nasmijala i uzela ga u narječje.
- Sve će biti u redu.- još jednom sam rekao te se nasmijala.
- Znam da hoće.- rekla je te stisnula Nick-a još bliže ksebi.
_______________________________________
Evo dugo isčekivani nastavak:) Znam da nije nešto, i da možda niste ovo očekivali ali se nadam da vam se sviđa. Ly my crazy mofos❤
YOU ARE READING
MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )
Fanfiction-Jel se sjećaš kako je izgledala?- nasmješio sam se gorko od pomisli da bih ju ikada mogao zaboraviti. One njene plave oči i bujna kosa koja se protezala niz njenih leđa, njezin miris, stas, svega se sjećam kao da je još tu. - Ne sjećam.- lagao sam...