MEMORIES ( Part 7 )

272 20 1
                                    

Part 7

- Djede vani je lijepo vrijeme, idemo li prošetati?- upitali su me već spremne za šetnju.

- Možemo.- nasmiješile su se te sam se ja ustao sa fotelje uzeći štap u ruku. Došetao sam do hodnika jednom rukom grabeći jaknu a drugom se pridržavajući za štap.

- Ajde djede!- požurivala me je Sarah te sam se nasmijao.

- Evo, evo, ne mogu brže.- govorio sam te oblačio jaknu. Uzeo sam ključeve od kuće te ih pustio da izađu u dvorište dok ja zaključavam. Ključ sam spremio u đep i polako im se s nogu na nogu približavao.

- Jel možeš?- upitale su me te sam kimnuo glavom.

- Pa nisam tako star.- rekao sam u šali te se Katy nasmijala.

- Jesi!- zaderala se te sam ju povrijeđeno pogledao.

- A nisi ajde.- rekla je te sam ja kimnuo glavom. Šetali smo kroz dugi park, te sam im pričao kako je ovaj park prije izgledao. Sada je sve umjetno, plastično..

- Oćemo sjesti ja sam se umorila.- uspuhano je rekla Sarah te sam se nasmijao.

- Već? Pa ja bih mogao još kilometar.- zezao sam ih i sjeo na prvu klupu. One su posjedale oko mene gledajući u daljinu.

- Oćete da vam ispričam što se desilo sa Perrie?- upitao sam ih te su one u roku sekunde svoje oči uperile na mene.

- Da.- rekle su sa smješkom.

FLASHBACK

- Tu sam.- viknula je te sam se okrenuo i ugledao njezino lice koje se smješilo.

- Tražim te već 15 minuta.- rekao sam te je spustila pogled.

- Pa nisi me ni mogao naći jer sam tek sad došla, oprosti.- rekla je te smo se oboje nasmijali.

- Mogla si me upozorit da ćeš kasnit, idemo li?- upitao sam ju te sam joj pružio ruku. Izbezumljeno je gledala u nju par sekundi te ju stisnula u svoju. Šetali smo kroz krcati zabavni park gledajući svakakve slatkiše i bonbone.

- Oćeš nešto?- upitao sam ju i zadržao pogled na gomili slatkiša.

- Ne, hvala.- sramežljivo je rekla te sam se nasmijao. Stao sam pred pult i probao izabrati nešto u toj gomili.

- Može 10 ovih glista, coca cola ovih malih i ovih duguljastih, kako se zovu?- upitao sam ju gledajući u Perrie koja je slegnula ramenima.

- Karate pojasi?- rekla je te smo se oboje nasmijali.

- Da može.- izvadio sam novce te joj platio.

- Oćeš?- upitao sam ju pružeći joj vrećicu na šta ju je ona stavila unutra i izvukla karate pojas. Gledao sam njezin izraz lica jer su bili jako kiseli.

- Aa, kiselo.- rekla je i isplazila jezik. Nasmiješio sam se i obgrlio ju jednom rukom a ona je nastavila jesti slatkiš. Cijeli dan smo proveli zajedno. Naprosto ju obožavam. Curu koju znam kojih mjesec dana mi se tako uvukla pod kožu. Predivna je. Sljedeći tjedan sa ostalim curama iz benda nastupa na X factoru. U finalu su, obećao sam joj da ću biti tamo uz nju i siguran sam da će pobijediti. Savršene su i vokalno i umjetnički. Sjedili smo premoreni na klupi i promatrali sunce koje je upravo zalazilo. Zagledao sam se u njenu kosu koja je u ovom trenutku sjala više nego ikada.

- Perrie..- započeo sam te me je ona pogledala svojim plavim očima sjajnijih od ovog sunca.

- Kako se osjećaš? Mislim nakon ovog dana, osjećaš li što?- upitao sam ju te su se njene usne nasmiješile. Mislio sam da je to bio odgovor na moje pitanje ali nisam bio posve siguran. Moje usne suse također oblikovale u polusmješak, te sam ih pokušao zaustaviti tako što sam se ugrizao za njih.

MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang