Part 9
FLASHBACK
- Honey, waaake up.- šapnuo sam joj na uho te je otvorila je oči. Nasmješila se te pogledala oko sebe.
- Koliko je sati?- upitala me trljajući oči.
- Podne je prošlo.- došao sam do prozora i podigao rolete. Vani se već zlobno smješilo sunce.
- Mislio sad da danas kad je već lijepo vrijeme odemo do policijske postaje, ili da tu dođu?- okrenuo sam se prema njoj te je problijedila.
- Jesi dobro?- upitao sam ju te se uhvatila za usta.
- Nije mi dobro.- otrčala je do wc i čuo sam dobar poznati zvuk povraćanja. A šta da vam kažem, mama. Ušao sam u kupaonicu te je već zatekao u stanju umivanja. Jača je nego što sam mislio. Obrisala je lice ručnikom te se nasmijala.
- Nemaš šminke.- rekao sam smješkom te se zacrvenila. Goshh kako slatko.
- Zayn ja njega ne bi tužila on je kriminalac, ima svoje ljude.- rekla je tužno pogledavši u pod.
- Kad ja kažem da će biti u redu biti će. A sad oćeš da ih nazovem tu?- upitao sam ju te je kimnula glavom.
- Da. I neka ne dođu u uniformi.- rekla je obgrlivši me rukama. Njena glava je bila u visini moga ramena. Ako sam ja 1,70 onda je ona negdje 1,60. Malena moja.
- Naravno.. Jesi gladna?- pogledao sam prema njenom tjemenu željevši da i ona mene pogleda odozdo kao u filmovima. Pogledala me je svojim nježnim očima i nesigurno kimnula glavom. Poljubio sam ju u nos i uzeo u naručje. Stavio sam ju da sjedi na stolu i pogledao šta ima u frižideru. Ništa toliko posebno, pa sam joj odlučio napraviti palačinke znao sam da to voli.
- Šta ide sve u palačinke?- upitao sam ju te se nasmijala.
- Margarin, šećer, slatko vrhnje, jaje i mlijeko.- rekla je sa smješkom te sam počeo vaditi namjernice.
- Šalim se budalo.- zaderala se te mi se rasulo slatko vrhnje po podu i cipelama.
- Vidi šta si napravila.- rekao sam uvrijeđeno te je uzela ono malo vrhnja šta je ostalo i polivši mi ga po glavi. Krenula je pobjeći ali sam ju obuhvatio rukama.
- Ti mala.- privukao sam ju k sebi smijući se i ostavljajući bijele tragove po njenom licu.
- Nee.- derala se smijući se te sam ju srušio na stol. I ostao ležati na njoj, opet ne cijelom težinom.
- Falilo mi je ovo.- rekao sam sa smješkom te me povukla na sebe i prislonio sam glavu na njena prsa. Čuo sam otkucaje njenog srca. Kucalo je usporedno sa mojim. Tko zna, možda je to samo jedno srce, i možda svatko ima polovicu.
---
- Jeste li spremni dati izjavu?- upitao ju je policajac te je od nervoze stisnula stolicu na kojoj je sjedila.
- Da.- rekla je i pogledala me u strahu te sam joj kimnuo glavom u smislu da će sve biti u redu. Policajac je upalio diktafon i izvadio papir i olovku. Kimnuo joj je glavom te je krenula.
- Sve je počelo sa zabavom kod moje prijateljice. Imala sam kojih 17 godina. Bio je to veliki tulum i došli su i poznati i ne poznati. Među njima je bio i on, vođa čopora kriminalca Ian Schrlet. Svi su ga znali,i bio je glavna faca u bradfordu. Više su ga znali pod imenima diler, narkoman, nego Ian. Upoznali smo se sasvim slučajno kada se zabio u mene i prosuo mi piće po mojoj majici. Ispričavao mi se i pokušao se nekako iskupiti te smo dogovorili piće kao ispriku. Tog dana prijateljica kod koje je bio tulum pričala mi je o tome kako je kriminalac ali meni to nije dolazilo do mozga. Bila sam tupa. Dakle izašli smo i nakon našeg ajmo ga nazvati dejtom, poljubio me i pokušao odvesti svojoj kući ali nisam na to pristala. Počela sam se intezivnije družiti sa Zaynom i Ian je postajao sve ljubomorniji iako ja i on nismo imali ništa. Mislim na Iana. Postalo mi je jako lijepo s Zaynom. Ali svemu dođe kraj pa je tako i našoj vezi te kada je to Ian saznao počeo me maltretirati. Ali doslovno. Nije mi dao živjeti. Gdje god da bih išla slijedio bi me, ostavljao poruke na vratima i prozoru. I sve do tog dana dok me nije odveo...- uzdahnula je pustivši suzu.
- Sve je u redu, kad bude spremni nastavit ćemo.- rekao je policajac te ugasio diktafon. Prišao sam joj zagrlivši ju jako.
- Možeš ti to ljubavi.- poljubio sam ju u nos te je kimnula glavom.
- Žedna sam.- rekla je te sam otišao do kuhinje natočivši joj vode. Pružio sam joj te se zagledao u policajca.
- Nisam vas ni pitao, oćete vi nešto?- upitao sam ga te je odmahnuo rukom.
- Na radnom mjestu se ne pije.- rekao je ugodnim hrapavim glasom te sam se nasmijao.
- Lijep stan.- nadodao je te sam kimnuo glavom.
- Da, zbilja je.- pogledao sam ga bolje. Bio je jako lijep. I skup. Vratio sam se na mjesto nedaleko od Katy te naslonio lakat na nogu.
- Spremna sam.- rekla je i ponovo stisnula kožnu stolicu.
- Uredu.- upalio je diktafon te se nasmiješio.
- Dakle tog dana, ne sjećam se točno, odveo me je na silu u njegov stan. I znate i sami što je slijedilo. Silllovaao mee je.- zamucala je na tom dijelu pogledavši u mene te sam ja spustio pogled. I bila sam nevina, mislim prije toga. Nisam znala ni šta se dešava već samo da živim u noćnoj mori. I od tada je njegova opsesija postala još gora. Tukao me šakama, nogama, čak me jednom udario i palicom za golf.- bila je tako jaka. Nije ni na trenutak zastala, ili zamucala. Inače Ian je bio profesionalni golfač( ne znam kako se to kaže, ak znate vi napišite u komentar haha). I silovao me je još par puta i onda sam pobjegla. Nisam više mogla trpjeti to zlostavljanje. Dok je spavao, iskrala sam se iz stana i došla ovdje. To je sve.- rekla je te sam ju tužno pogledao.
- Morate mi prvo reći koliko puta vas je točno silovao?- upitao ju je te se zakašljala.
- Nisam brojala.- rekla je pogledavši u pod te ju je policajac ponovo upitao.
- Četiri puta.- na ovom dijelu je zaplakala te sam se ja udario po čelu.
- Bez ili sa zaštitom?-
- Bez....- bilo joj je neugodno o tome pričati, ali sam htio da sve kaže da gad dobije veću kaznu.
- Imate li kakve posljedice? Trebate hitno obaviti pregled kod ginekologa nakon što ga uhapsimo.- rekao je gledajući je kroz naočale.
- Trudna sam, sa njim.- pogledala je u mene te sam nakrivio glavu.
- Toga sam se i bojao. Pobacit ćete?- upitao ju je te je kimnula glavom u negativnom smjeru.
- Roditi ću. Neću uništiti nečiji život zbog jedne propalice.- rekla je brzo te sam se kiselo nasmijao. Nije mi bilo drago čuti sve te gadosti koje joj je napravio, i bilo mi se teško smijati, ali sam to zbog nje. Policajac je uzeo još neke podatke o Ianu, kao naprimjer mjesto stanovanja, najbliži prijatelji, brojevi telefona.. Za svakog je posebno trebala davati opise i imena, prisjećati se svih tih odvratnih ljudi. Nakon 3 sata konačno smo završili te je policajac pribavio sve informacije, ostaveći nam brojeve telefona najboljih inspektora u gradu.
- Naoružajte se strpljenjem,jer bi ovo moglo duže potrajati. Nećemo ih odma sve uhapsiti jer će neki i pobjeći. Moramo ih sve prvo okupiti da bi ih uhapsili. Nemojte beskorisno izlazit iz stana pogotovo sami. Tjelohranitelje zaposlite, čuvare bilo šta, vi ste bar u tom svijetu Malik, i ne budite sami u kući. Javit ćemo vam kada nešto saznamo, a do tada doviđenja.- rekao je te izašao iz stana. Zaključao sam vrata te pogledao prema Katy.
- Sunce moje, bila si jako hrabra danas.- poljubio sam ju u tjeme te se nasmijala.
KRAJ FLASHBACKA
Prošao sam rukom preko fotografije gdje se ona smijala. Tako je lijepa bila. Najljepša na ovom svijetu. Nikad neću moći zaboraviti njene plave oči s kojima se i dan danas susrećem kad gledam Nicka. Sliku sam čvrsto stisnuo uz sebe i ispustio suzu. Za sve sam ovo ja kriv, sada bi ona bila tu živa možda pored mene. I dalje najljepša. I dalje moja.
Evo nastavak. Nadam se da vam se sviđa, i oprostite što je kratak.. Lyy:*
YOU ARE READING
MEMORIES ( Zayn Malik , Croatian )
Fanfiction-Jel se sjećaš kako je izgledala?- nasmješio sam se gorko od pomisli da bih ju ikada mogao zaboraviti. One njene plave oči i bujna kosa koja se protezala niz njenih leđa, njezin miris, stas, svega se sjećam kao da je još tu. - Ne sjećam.- lagao sam...