"Îmi muşc buza când îl văd. Ah cât aş vrea să nu mai dau cu ochii de el! Vreodată!
Dar apartamentele noastre stau față'n față.
Sunt atâtea apartamente în Brooklyn, tipule!
De ce tocmai acesta?Îmi feresc privirea după şapcă si încerc să măresc pasul. Nu te uita la mine, tipule!
-Lissa!
'Fuck' în gândul meu!
Îmi întorc privirea şi dau de a lui... pare îngândurat-Lissa, ascultă-mă, te rog!
-Nu am ce asculta, Adam! Tu ai ales această cale!
-Nu ai înțeles!
-Că? Te-ai jucat cu mintea mea tot timpul acesta?
Oh ba da! Acum da!Îl văd cum se agită căutându-şi cuvintele şi înjură în sinea lui.
-Pa, Adam.
Păşesc pe scări neuitându-mă în urma. Am puține remuşcări care nu îşi au rostul. Tipul e un nesimțit, înfumurat!
Aud în spatele meu paşi repezi şi apăsați, dar bine că am ajuns la lift.
Apăs butoanele liftului în disperare.
'Hai, Hai! HAI MĂ'Uşile se închid, ce uşurare.
'Fiu...!'
În secunda doi rămân fară suflare! Două brațe rigizi, puternice împing uşile liftului la loc.
Chipul lui roşu mă face să cred că e nervos.Ce are de gând? Mă dau în spate când îl văd că se apropie.
-Adam, țip! îl ameninț eu.
El schițează un zâmbet ca mai apoi să ii se reverse o lacrimă.
'Poftim!?'Se apropie şi mai mult . Îmi mângâie obrazul pentru câteva clipe ca după aceea să îl lovesc.
Scoate un pufnit si expiră zgomotos cu buza tremurândă.-Lissa... te iubesc!
Ochii lui mă străpung. Îi simt sinceritatea dar parcă nu îl cred! Nu am de gând să îl mai cred.
-Asta mi-ai zis şi în noaptea aia... noaptea în care m-am dăruit ție. Cât de proastă mă crezi?
Înghite în sec şi strânge din pumni. Oh, crede-mă, nu eşti mai stresat ca mine...
-Ah ! Te iubesc, femeie! Cum să te fac să înțelegi că nu sunt vorbe goale? Şi nici nu au fost! țipă la mine.
Eu plând... plâng în 'hohote' de durere şi dezamăgire.
-Nu te cred.
Cu asta îl împing din lift şi închid uşile. Aud cum dă cu pumnul în liftul metalic şi țipă. Degeaba...
Mă sprijin de perete şi încep să alunec în jos...
Lacrimile îmi alunecă pe obrajii roşi de furie, iar mâinile îmi tremură.-De ce te iubesc!!
ADAM TE URĂSC! "~
Asta e! Am atâtea idei cu povestea asta! A fost un vis de-al meu pe care îl continuam seară de seară!
Sper ca prologul să vă inspire interes şi să mă urmăriți!Dacă la prolog se strang +30 vizualizări voi pune capitolul I !
Aduceți prietenii aici!App: voi face capitole destul de lungi!
Distribuție :
(momentan)Lissa- Madison Beer
(puştoaică de 17 ani)Adam- Thomas Davemport (bărbat hot de 21 de ani)
♡♡ Kiss
CITEȘTI
~Vecinul de la 13B~
RomanceDragostea nu are vârstă, dar are restricții. Restricții pe care ceilalti le impun. Ea este o puştoaică lipsită de griji , rebelă si liberă - El este un bărbat închis in cuşca creată de el. "-Bună! Tu eşti vecinul nou? Lissa, încântată! -Mda, aşa...