XXXIII.♡

4K 265 85
                                    

Adam pov'

Cuplul ăla trebuie să ia o decizie, odată şi odată. Se despart sau au de gând să rezolve treburile ca nişte adulți. Bine, dacă mă gândesc bine Yasmina încă e o adoleşcentă, dar nu contează. Şi dacă nu au de gând să facă niciuna din cele mai sus o iau pe Lissa la mine acasă.

Îmi îmbrac blugii şi tricoul în timp ce bodogăn în contiuneare multe cuvinte de respect față de gura mare a Yasminei.

Aranjez puţin patul răvăşit şi adun lucrurile împrăştiate prin cameră ale Lissei.

-Bluză, blugi... chiloți.

Un mic rânjet diabolic îmi răsare pe chip. Mica bucată de material mă excită mai mult decât tremuie. Sunt mult mai subțiri şi sexy, chiar dacă nu sunt tanga. Şi cu asta mă întreb cu i-ar sta într-un comple de lenjerie provocatoare. "Ah" să o am sub mine aşa... păi se duce naibii voința mea de a aştepta să fie complet pregatită.

Tot trag şi lărgesc de chiloți, de parcă ar avea mai multe de arătat. Nu, dacă mă uit "înăuntrul" lor nu îi văd păsărica Lissei!

-Lasă-i jos, Adam.

Tresar la auzul vocii plăcute a Lissei, dar mă poziționez rapid în poziție fermă. Îmi zâmbeşte domol şi îmi aruncă raze de lumină prin priviri, încălzindu-mă.
Este atât de caldă şi iubitoare; emană raze de soare prin fiecare por, chiar dacă uneori (destul de... mereu) e înnorat în jurul ei.
Atâtea lucruri în opoziție în caracterul ei devin un tot, o particularitate şi o personalitate aparte, perfectă pentru ea.

Las lucrurile pe pat şi mă apropii de ea cu paşi apăsați. O iau de mână şi o trag la pieptul meu. Buzele mele le atacă înfometat pe ale ei, doritoare de seva dulce a gurii ei.

Lissa chicoteşte sub buzele mele, încercând să scape de strânsoare, dar nu îi iese. Îmi încolăcesc brațele peste ea, făcând spațiul dintre noi infim. Tot se împotriveşte îmbrățişării, dar buzele ei par să fie mai dornice decât ale mele.
Îi mai las un sărut cast şi o îndepărtez uşor.

Lissa s-a înroşit şi mă priveşte timid. De când e aşa? Sau oare ştie că asta mă incită şi mai tare?
Îşi şterge gurița cu un deget şi zâmbeşte fericită.
Ah, nu mai rezist, este atât de perfectă. Modul ei docil de a fi, dar totuşi răutatea pe care o ascunde acel înveliş; o răutate rece, pe care doar eu reuşesc să o topesc, pentru că ea mă lasă.
Este atât de frumoasă. Ochii ei căprui îmi transmit doar iubire, corpul ei nu poate decât să mă înnebunească, dar buzele ei ştiu cum să mă îmblânzească.

O trag într-o îmbrățişare călduroasă. Ea îşi aşează capul pe pieptul meu şi mă ține de şolduri. Eu am brațele încolăcite după ea, lipind-o mai mult de mine, pentru ai simți şi inima cum bate.

-Iubitule? spune ea şoptit.

-Mhm...? îngân eu.

-Nu aveai o întâlnire de afaceri?

Deschid ochii dintr-odată, amintindu-mi de întâlnire... fir-ar!
Sar ca ars din brațele Lissei şi mă grăbesc spre baie.

-E doar vina ta! țip în joacă pe Lissa.

-A mea? s-a prins de glumă, râsul o trădează şi pe mine la fel.

-Da! Tu cu jocurile tale imprevizibile şi buzele tale irezistibile...

Lissa râde încontinuu de mine şi de stângăcia mea de a deschide tubul de pastă de dinţi.
Mă spăl rapid pe față. Când îmi ridic fața spre oglindă observ un început cam des de barbă. Îmi frec bărbia admirativ.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum