XIV.♡

7.4K 392 97
                                    

Lissa pov'

-Unde ai fost iar?

Mama mă priveşte frustrată. Probabil iar am întarziuat... 'probabil'.
Da... de când sunt in New York, adică 5 zile , nu prea stau pe acasă, vin dimineața târziu şi cam mereu mahmură. Nu ştiu la ce se aşteaptă ea! Am venit să îmi petrec timpul cu prietenii mei, doar pentru ei am venit.

-Cu Yasmina si Gina la pişcină. zic mestecând din mâncare de la micul-dejun.

-Până la ora 5 dimineața!?

Deja cearta cu ea mă plictiseşte crunt. Sunt majoră! Pot face ce vreau...dar cu siguranță dacă îi zic asta mă aleg cu o palmă.

-Mama, sunt obosită. Lasa-ma ,te rog.

Mama pufneşte furioasă.
De pe hol se aud nişte târşâituri pe podea. Părul ciufulit al Ginei intră cu mult înainte de fața ei. Din cauza umezelii din atmosferă i s-a unflat părul.

-Arăti ridicol. rad eu.

Ea îsi duce degetul la gură şi şopteste un "Şhhh". Eu râd mai tare de fața ei mahmură.
Mama pufneşte iar si îsi pune mâinile in cap. Acum râd si de ea.

-Bine! Imi e de ajuns. Voi adoleşcentelor mă depăşiti! Plec,pa! spune si ma sarută pe obraz.

Eu ii zic la revedere şi imi reiau actiunea de a mânca.

-Lapte? intreabă.

-Lapte! zic şi ii arunc cutia in mână.

Îsi toarnă lichidul pe gât si ii scapă si pe pijama.

-Fu... înjura ea.

-Fu? spune tata amuzat.

Ea face ochii mari si spontan spune:

-Fugi si adu-mi prosop , Lissa. Au! Neața domnule Fallen. zice iar eu râd.

-Neața, neața. spune si mă pupă pe frunte.

Eu o şterg repede şi îi fac semn să isi ia sandwich-ul în cameră. Nu vreau o discutie si de la tata.
Tiptil fug spre iesirea din bucătarie , dar o voce groasa ma opreste. Firar! Gina a scăpat!
Ea râde de mine pe scările casei, iar eu îi arât pumnul si mimez un "Te omor".

-Lissa.

-Da, tati! zic copilăresc.

-Ai scăpat de maică-ta, dar de mine nu.

Eu înghit in sec si zâmbesc.

- I-a spune-mi. Unde erai aseara la orele 11 seara, respectiv 5 dimineata?

Eu zâmbesc larg si tusesc forțat.

-Raspunde. spune rigid.

Gata...nu am scăpare! Trebuie să zic adevărul.

-Mă omorâti daca zic că am fost în Broghton? zic făcându-ma mica.

Tata face ochii mari si ridica palmele in sus.

-Unde!? Lissa ce cautai acolo?!

-Pai... piscina era prea mica...si..si...voia să mergem la oceam ...si...si a fost chiar tare... 4 ore a durat drumul dus-intors! Si au fost si adulti cu noi! zic ridicând mâinile mevinovata.

-Anume? zice serios.

-...Adam? Si prietenii lui de 30 de ani?

Tata face ochii mari si pufneste.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum