XIII.♡

6.5K 368 46
                                    


Adam pov'

În noaptea asta am ieşit la club cu băieții si dupa o partidă bună de sex, băută si dans , ne-am gândit să facem o baie. Pişcinele fiind închise ,la 2 dimineața, ne-am gândit că la Lwood ar fi tare. Am plecat cu David , iubita lui si Coco.
Ajunşi acolo direct bombă în apa caldă a lacului. Am stat ceva vreme si ne-am răcorit.

-Bă. Am o idee. spune Coco. Hai să mergem în cabană. râde el.

Iubita lui David face ochii mari si ingână in semn de nu. David si eu râdem la auzul ideeii.

-Dar, hai! zic cu zâmbetul pe buze.

Imediat ce decidem să ieşim din apă , farurile unei maşini tunate se văd venind aici. Iubita lui David, Sofia, se ascunde in prosop. Eu şi băieții ne uităm atent la autoturismul cu geamuri fumirii.
În câteva momente din maşină ies 3 băieți. Nu am avut cum să nu îl observ pe Dylan! Jmecherul Dylan.
Dau noroc cu el şi prietenii lui. Unul dintre ei, un brunet de vro 21 de ani îmi pare cunoscut ,dar intr-o poveste cu final nu prea fericit. Văd că se cunosc cu David ,toți. Tipul castaniu cu barbă, Lexander, se indreaptă spre maşină. Eu incep să discut cu Dylan.

-Ce cauți aici ,bro? zice David.

-Pai am venit cu gaşca la scăldat.

-Aşa în noapte? spun.

-A fost ideea unei puicuțe. îmi face cu ochiul.

Eu rânjesc ,iar din spatele meu se pot auzi două fete care dau înconjurul masinii mele şi se duc la Sofia. Una dintre ele se holbează la mine cu ochii cât cepele. Îmi i-a ceva timp să imi dau seama că ea...e roşcata aceea... Yasmina? Prietena Lissei! Ce face aici?

Din spatele meu aud o tuse seacă. Imediat îmi întorc privirea ...

Lissa.

***

-Haide Yasmina! strigă Lex.

Grupul nou venit s-a băgat în apă...înafară de Yasmina si Lissa, ele stau într-un loc mai îndepărtat de noi.
Dylan discută cu David si Coco, iar eu sta şi mă holbez la ea.
E atât de frumoasă sub lumina lunii. Cum apa îi reflectă valuri albastre de lumină pe chip. Modul firav in care îmi evită privirea...

-Nu intru! zice roşcata.

După ceva timp , David ne face semn la toți să ne apropiem. Stăm toti în jurul focului făcut instant şi privim la el. Lissa este fix în fața mea , îi pot observa neliniştea şi inconfortul ei.

-Deci, ce zici, David? spun.

-Pai tu ştii. Coco, aici de față a venit cu o idee , belea! Hai să mergem în cabană.

Eu zâmbesc şi o pot vedea pe Lissa deodată entuziasmată.

-Nu! zice Sofia si Yasmina la unison.

Noi începem să râdem.
Fata cea nouă, pe care nu o cunosc, se ridică în picioare şi bate din palme veselă.

-Hai oameni! O să fie asa palpitant!

-Gina are drelatate. Hai acum! spune brunetul.

Până la urma îmi amintesc de el...ah! Este tipul pe care l-am pocnit pentru că era aproape să o devoreze pe Lissa într-o seară la club. După ce i-a făcut înca îi e prietenă?

Lissa se ridică în picioare si îsi suflecă mâinile.

-Ce mai aşteptăm!

Toți o iau înainte. Lex o ia în brațe pe Yasmina, mai mult cu forța, la fel si David cu Sofia. Lissa si Gina, cred, sunt primele.
În spate rămân eu cu Coco.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum