III.♡

11.5K 517 157
                                    

Lissa pov'

M-am reapucat de sala. În ultimul timp simt cum toate problemele se transforma in kilograme! Si clar nu imi doresc asta.

E o dimineață de sambata. Este sfarsitul lui Aprilie si este o zi senina.
Îmi pun pe mine ştrampi cu gaurele, o pereche de blugi boyfrend, un tricou larg mov, teneşi mov , imi prind un coc si imi iau geanta de sala.
Cobor scarile in viteza dar cu grija sa nu ma impiedic. Alerg pe strada sa pot prinde microbuzul si , uh! ce bine ca l-am prins.

Dupa un drum de mai putin de 5 minute cobor la statia mea. O iau pe o straduta si ajung in fata unei cladiri cu oglinzi drept geamuri.

Intru si dau de o sala in care se fac inscrierile si abonamentele.

-Buna Lissa! femeia ce lucreaza acolo sare la gatul meu si ma pupa pe obraz. Ce dor mi-a fost de tine! Ce faci? zice Madalina.

-Ey bine! Am revenit prin peisaj.

-Ma bucur! spune ea scoțând fişa abonamentului.

-Dar voi avea nevoie de un antrenor. Simt cum am cam dat-o pe tânjeala.

Ea imi zambeste cum stie ea mai bine.

-Sti...pentru ca te cunosc si imi esti draga! Am sa iti trimit..unul dintre cei mai sexy! Tipi! Din lume.

-Exagerezi?

-Nu chiar. S-a mutat de curand în oraş si e nou angajat. Oi! Dar e tare priceput, a mai lucrat in domeniu.

Eu ma uit cu zambetul pe buze la ea si rad, ea impreuna cu mine.

-Ma duc! Pup!

-In 2 minute iti aduc baiatul!

Intru in sala de sport ca sa dau cu ochii de o droaie de barbati bine facuti...ah! In acel moment toate privirile sunt asupra mea. Dau din cap in semn de salut si ma indrept spre vestiare.
Mă schimb in bustiera de sport, o pereche de colanți si adidasi.

Cand ies din vestiar , iar! Toate privirile pe mine!

-Lissa , aici erai! Madalina vine la mine alaturi de un barbat...

Cand dau ochii cu acel barbat imi pica fața. Imi fierbe sangele în vene si imi vine sa tip. Câte sali de fitness sunt in oras!! Aici? Aici Adam? Aici?

-Adam. zic eu

-Lissa. zice el

Amamdoi ne privim intens si o ignoram pe Madalina care se uită la noi nedumerita.

-Ah! Ce bine! Va cunosteti! Ei bine copii, eu va las.

Inca ne privim. Acesta zâmbeşte natural, dar eu sunt încruntată.

De cand mi-a invadat viata personala si l-am rugat, sau mai bine zis fortat, sa ma lase- nu am mai vorbit.
Ne mai întâlneam pe holul blocului iar el mă saluta, eu doar inganam din cap.
Nici nu stiu de ce sunt atat de orgolioasa si ma simt... of!
De cand nu mai vorbim... ma simt singura! Nu stiu de ce! Nu m-am indragostit de el! Sau? Nu! Il stiu de o saptamana...nu are cum! Dar nu am inteles de ce sa bagat asa in viata mea sub pretextul 'vreau sa fim prieteni' !

-Incepem? sunt adusa cu picioarele pe pamant de catre vocea lui groasa dar sexy.

-Da! Hai. zic eu increzatoare.

El începe sa imi explice cum e mai bine, sa imi arate pozitiile de incalzire si alti paşi. Chiar daca am luat o pauza, nu inseamna ca sunt incepatoare!

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum