XVII.♡

8.1K 359 565
                                    

Lissa pov'

- Trezeste-te!

Un corp greoi este suit pe mine şi mă tot zgâlațãie alarmant. Vocea chițăită si extaziată a Yasminei mă trezeste instant. Mă ridic în capul oaselor si o studiez cu ochii între deschisi de la "mahmureala".

Este ea, îmbrăcata intr-o rochie lejeră, o pălărie de paie pe cap şi o geantă de plajă pe umăr.
'Nu iar, Yasmina, nu iar!'

De o săptămână în coace, de când a venit în LA, în fiecare dimineață mergem la plajă din dorința ei.
Albul brânză al pielii ei s-a transformat într-un negru ciocolatiu, mai are ceva şi zici că-i mulatru.

-Haide, Lissa, haide!
Sare pe marginea patului meu ca un copil mic. Iau o pernă şi i-o arunc în față cu putere. Contactul ei cu podeaua mă amuză.

-Au!
Eu chicotesc. Mai apoi mă uit la ceasul de pe noptieră , indică ora 8:32 .
'Oricum e târziu'. De când sunt în LA am devenit o persoană foarte matinală. Mi-am dat seama că viața e atât de scurtă, de ce să o dormi? Mă ridic din pat şi o ignor pe Yasmina care se străduie să se ridice.

Intru în baie şi închid uşa. Îmi fac rutina de dimineață şi mă simt mult mai revigorată.
Ies din baie şi ajung iar în camera mea. Yasmina nube aici. Asta e ok, mă pot schimba fără ca ea să critice culoarea bluzei sau mărimea nasturilor de la pantaloni.

Iau pe mine o pereche de colanți, o bustieră de fitness, o bluză de trenning şi nu am să uit de şapcă şi adidaşi.

Cobor scările tiptil. Nici urmă de Yasmina în bucătărie sau sufragerie. În timp ce sunt în living şi aprind televizorul, se aud nişte voci în hol. Când ajung in faţa uşii de la intrare, nu mică îmi e mirarea când văd un chip.

- Christof ? ochii îmi sunt măriți, iar buzele îmu tremură.

- Bună ,Lissa. face un gest din mână si zâmbeste slab.

Yasmina aproape e sub covor şi are aceeaşi expresie facială ca a mea.

Flash back*
Acum 4 ani

- Sunteti atât de drăguți împreună!

Yasmina ne complimentează de 20 de minute. Azi aniversăm 2 luni de relație! Sunt atât de fericită! Primul meu iubit! Prima mea relație de lungă durată! Il iubesc!

-Ştim. spune şi mă sărută pe frunte.

Chit că eu şi Christof suntem nişte poli diferiți, nu contează, ne iubim.
Suntem la mine acasă. Cu noi mai este si Lexander.
Imi place atât de mult de Yasmina si Lex. Îi shippuiesc de mult, dar ei nu se suportă, chit ca suntem cei mai buni prieteni.

-Si voi doi la fel! zic zâmbind.

-Noi?! se miră Yss.

-Termină ,Lissa! Nu as fi cu asta niciodată intr-o mie de ani! spune Lex.

-Asta? vorbeste dur către Lex, Yss. Am un nume prostule!

-A ,da! Si eu ma numesc prost?

-Scrie pe fruntea ta!

-Vezi ce pățesti.

Yasmina si Lex încep să se alerge de colo până coli. Eu râd împreună cu Chris!

-Te iubesc. îmi zice.

-Si eu.
Îl sărut apăsat pe buze.

Peste 3 luni*

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum