XXIII.♡

6.1K 323 112
                                    

Lissa pov'

-Trezeşte-te, puturoaso!

O voce pițigăiată, dar plăcută mă trezeşte din visul meu superb cu Paul... Adam Levine.

Deschid ochii somnoroasă şi o pot observa pe Yasmina care se tot răsuceşte pe mine.
Stă pe spate pe picioarele mele şi dă din mânuțe veselă.

-Ce vrei, doamne. zic eu către ea.

-Hai fato!

Eu mă ridic în şezut şi mă întind căscând.

-Cât e ceasul?

-E ora 11.

Eu fac ochii cât cepele şi mă ridic ca arsă din scaun. Fug spre baie dezbrăcându-mă în mers.

-Întâlnirea cu Grey !

Yasmina vine după mine râzând cu poftă.

-Nu mai râde ...ah! Ştii ce...

Arunc periuța de dinți în chiuvetă şi las hainele pe jos.

-Oricum am întârziat 3 ore...ce rost mai are...

Mă întristez total. L-am făcut să aştepte şi sigur crede că mi-am bătot joc de el. "Fraieră!"
Yasmina tot râde de mine şi îmi vine să o arunc pe geam.

-Mai râzi mult şi...

-Râd că eşti fraieră! Este ora 7 .

Tot râde, iar eu o lovesc în zona sensibilă "în joacă".
Mă duc la baie să îmi continui rutina şi mă încrunt.

-Auzi, ce întalnire? zice Yss sprijinindu-se de tocul uşii.

Eu dau ochii peste cap şi chicotesc. Scuip pasta de dinți şi îmi clătesc gura apoi zic:

-Nimic oficial, doar îi arat colecția mea de maşini.

Ea scoate un mic "Aaaaaha". Râd şi o împing afară din baie şi închid uşa.

După ce ies din duş, mă usuc repede la păr şi mi-l întind cu placa. Deschid uşa dressing-ului şi privesc în gol...
"Elegant...sau sport?"
Adică merg la garajul de maşini, totuşi, dar şi am o mini întâlnire cu un afacerist... "firar" !

După multe contraziceri cu mine însămi, aleg o pereche de blugi rupți, pe sub pun ştrampi de plasă, îmi iau o bustieră din dantelă albă şi o geacă de blugi.

"Este ora 7:45. Trebuie să mă grăbesc!"

Cobor scările rapid sărind peste câteva. Noroc că nu mi-am rupt gâtul.

-Gata? întreabă Yss.

Eu dau din cap afirmativ şi îmi încalț pantofii.

-Succes cu domnul Grey. zice ea pe un ton pervers în timp ce deschid uşa.

Alerg spre garaj şi intru în maşina mea, noua mea maşină, anume BMW Y8. A costat bani grei, dar merită.
Poate unii se întreabă de unde am atâția bani încât îmi permit o maşină lunar şi am şi o colecție, dar totuşi nu lucrez; ei bine când mama ta este avocat şi tatăt inginer, nu e aşa greu. Da, când voi ieşi pe salariu am să le returnez bănuț cu bănuț...

Oricum. Sunt deja pe strada destinată şi este ora 7:59. Parchez repede şi ajung în fața garajului la fix 8. În acel timp din partea opusă se aude un motor de motocicletă, iar un tip opreşte chiar lângă mine. Este el. Coboară de le motor şi imediat cum îşi dă casca jos zâmbetul lui amețitor îşi face apariția.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum