Lissa pov'
Ma trezesc lesne din somnul meu ,sunt transpirată . Am avut un vis ciudat... se facea ca am fost cu Adam intr-un parc de distractii ;acolo nu era nimeni; el ma ia de mana sa urcam intr-un trenulet, iar eu nu voiam pentru ca era prea mic, el a inceput sa se uite la mine urat,dracesc , mi se facuse frica si am vrut sa plec ,dar el m-a prins de talie...dar nu era el, ci tatal lui care m-a aruncat intr-o masina sub ochii lui Adam care radea draceste cu lama la gatul lui, se taia...
Acest vis ma deruteaza: oare sa imi fac griji? Daca inseamna ceva? Faza ca Marv Dobrev este tatal lui m-a speriat: Marv din cate stiu e un mare mercenar crunt ,fara mila care e atat de silentios in cat toata lumea stie ca e satana intruchipata,dar nimeni nu are probe valide - si daca ar avea, nimic nu l-ar baga sub racoare.
Incerc sa uit visul ca pe toate celelalte. Ma duc la baie sa imi fac rutina. Apa calda a dusului ma linisteste ,iar muzica nelipsita de dimineata ma face sa cred ca am inceput ziua bine.
Cobor scarile grabita ,inca trag de pantaloni pentru ai inchide. La masa din bucatarie parintii discutau cine stie ce planuri.
-Buna dimineata scumpo!spune mama sarutandu-ma.
-Neat' mama,tata. Eu plec in oras.
-Ce faci acolo? spune tata.
-Mall,cumparaturi , raman la Yasmina peste noapte. mint eu.
-Bine puiut. Ai grija de tine te rog.
-Paaa! spun insfacand un bruschet si ies repede afara.
Las briza calda a dimineatii sa ma dezmiarda. Merg agale catre statia de autobuz si astept linistita. Oare ce mai face Adam? A dormit bine? Se gandeste la mine acum? Ah! Lissa esti suparata pe el! Nu lasa garda jos! Gandurile mele sunt intrerupte de telefon,am primit un mesaj.
09:34
"Neata iubire!" - Vecinul de la 13BIh...vorbind de lup. Aleg sa ignor mesajul. Ma cufund in melodia care urla in casti "Pillowtalk"- Zayn. Telefonul imi bazaie -iar un mesaj!
09:40
"Stiu ca ai vazut mesajul! Ai face bine sa raspunzi sau te dau disparuta."Ce enervant!!
"Da , Adam? Buna dimineata! -_-"
Send 09:4209:42
"Asa!""Ce vrei?"
Send 09:4409:44
"Pe tine ;)""HaHa! Stiam!"
Send 09:45Autobuzul vine. Ma urc si mă asez pe canapea. Peste un sfert de oră ajung in oraş. Îmi mişc picioarele pe străzile pustii pâna la mall-ul meu preferat. În shopping city e mult mai multa lume. Mă plimb prin magazine, ba chiar mi-am luat o jachetă mişto, nişte sandale şi o rochie albă. Acum merg la PizzaHot , cunparaturile mă obosesc! E greu sa te tot înbraci si dezbraci si imbraci, iar si iar si iar. Mănanc liniştita din pizza si observ doi băieți la o masă opusă care mă privesc. Eu mă fâțâi ,vizibil deranjată. Chiar daca ei doi arată superb, tare incitanți si misterioşi, mie nu imi place să fiu privită când mănânc!
'Nu incetează? Ok! Ma duc la ei!!'
Îmi misc soldurile către ei si ajung la masa lor.-Bună! zic ei.
-Hei! Auziți... ochii lor mă străpung duios. Ăă...zic eu pierdută.
-Da? chicoteste unul dintre ei.
-Păi... va tot uitati la mine...si..ma deranjează.
CITEȘTI
~Vecinul de la 13B~
RomanceDragostea nu are vârstă, dar are restricții. Restricții pe care ceilalti le impun. Ea este o puştoaică lipsită de griji , rebelă si liberă - El este un bărbat închis in cuşca creată de el. "-Bună! Tu eşti vecinul nou? Lissa, încântată! -Mda, aşa...