II.♡

12.5K 672 142
                                    

Au trecut două săptamani de cand nu am mai dat ochii cu tipul de la 13B. De cand  m-a luat cu masina. Probabil e foarte preocupat cu munca lui, caci nu iese mai deloc din casa.  Dar atat de preocupat cât să lase viata sociala?
Dar poate nu are una! Poate e un ciudat care sta toata ziua si planuieste sfarsitul lumii! Yaics.

Oricum! Eu sunt cu Yasmi si facem ultimile pregatiri. Am de gand sa dau o petrececere la mine care o sa fie blana.
Facut curat, patul strans, suporturi de pahare, cipsuri, gustari, sucuri, bauturi, prostii, boxele pregatite, playlis dar si DJ 'închiriat'.
Dau această petrecere în cinstea mea!
Nu este vreo sărbatoare dar parca vreau sa ma destind puțin. În ultimile saptamani am fost tare încordată - cu scoala, teze, teste, cu tipul de la 13B...

-Lissa, încep să vina oameni!

-DJ! Baga muzica!

Un remix asurzitor zguduie incaperea. Casa este destul de mare cât sa tina 12 persoane. Nu sunt asa multe.
Oamenii incep sa vina, unii cu cadouri, altii direct la mancare. Atmosfera se destinge. Toti dansam nebuneste.
Deja văd cum fotbalistii fac concurs de shot-uri. Ma bucur ca se distreaza.

-Bei ceva? imi spune Dylan , cel mai sexy baiat de aici (care a venit neinivitat, dar nu ma deranjeaza).

-Nu! Vreau sa raman treaza.

-O, hai! E doar un cocktail!

Eu zambesc si imi fac curaj.

-Ah! Ai dreptate.

Deja totul se încalzise. Sau eu mă încalzisem?
Dupa 3 shoturi, 2 cocktail-uri cu alcool si o bere... deja vad încețosat.

-A mai venit cineva! zice Yasmi auzind soneria.

Deschid cu repeziciune usa. Nu prea disting silueta din fata mea , dar imi pot da seama ca nu e un invitat nou.

-Da?

-Ce e asta , Lissa?

-Asta , ce...?  A! Asta! încep eu sa zambesc. Asta e petre...petrecerea mea. ma balbai eu.

El se uita încruntat la multimea de adoleşcenţi euforici si ma trage pe hol.

-Ai baut?

-Nu, domnule! ma pun in pozitie de soldat.

Adam se apropie de mine si ma miroase.

-Să sti ca am facut baie. 

El chicoteste, dar tot incruntat e. Ma ia de mana si intram in casa lui.

-S-a terminat petrecerea?  zic eu bosumflata.

-Pentru tine? Da. 

Eu ma invart prin camera in extaz, nu stiu de ce.

-Dar casa mea?

-Mai tarziu voi merge sa intrerup petrecerea si celorlalti.

-Ah! Dar voiam putin distractie!

-Lissa! zice el furios.

-Bine, bine! si ridic mainile nevinovata.

El se aseaza pe canapea studiindu-ma. Am o rochie neagra, cu dantela pe piept, volanase si scurta.
Mă apropii de el cu o privire perversa, incercand sa fiu sexy.

-Nu ai vrea...sa ne distram putin? zic si il trag de gulerul camasii.

-Lissa! Esti beata.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum