Lissa pov'
"Intr-o lume in care este atat de multa tristete si o asa mare teama fata de ea , se mai intampla si lucruri bune oamenilor. Iubirea este ceva ce poate fi descoperit chiar daca nu o cautam in mod constient."
Kathleen Quinlan-Cine?
-Quinlan!
Yasmina începe să râdă şi mai soarbe umpic din paharul de cola.
Este ora 11 noapte şi noi ne pierdem timpul căutând citate melancolice.
"Esenta dragostei romantice este acel inceput miraculos dupa care tristetea si imposibilitatea devin reguli."
Anita BrooknerCitatul ăsta imi lasă un gust amar în gură. Schițez un zâmbet fals şi închid telefonul.
-Hai să dormim. ordon.
Yasmina dă din cap negativ. Se ridică din pat şi începe să se dezbrace.
-Acum vrei video-chat? o ironizez eu.
Încep să chicotesc în timp ce ea mă priveşte vijelios.-HaHa. Bună ideea, dar nu! Merg la club cu amicii.
Eu scutur din cap.
-Amicii?
Ea dă din cap aprobator.
-Amicii... câțiva de la serviciu, două viitoare colege de facultate... amici.
Eu dau din sprâncene şi răsuflu brusc.
-Bine, dar nu sta mult!
Ridic un deget împotriva ei şi ea dă din cap aprobator zâmbind.
Trage pe ea o rochie strâmtă, gri, o geacă din piele şi botinele negre.-Te iubesc, pa!
Părăseşte dormitorul lăsându-mă singură.
Răsuflu brusc şi mă las pe pat. Încep să studiez tavanul zâmbind. Mă ridic în capul oaselor şi mă indrept spre geam. E o zi senină. Luna este sus, stelele la fel, cerul limpede ca ochii lui, iar atmosfera liniştită ca atingerea lui.
"Lui? Un el? Cine?"
Oare chiar există un el în viața mea?
Ih, dar pe cine păcălesc! Nu il pot uita!
Nu mai ştiu nimic de el de o lună şi.
Sincer poate îmi e mai bine. Sunt mai detaşată. Am timp să ies cu tipi.
Ba chiar Gina mi-a aranjat o întâlnire acum 4 zile...Flash back*
- Şi... ce hobby-uri ai?
Eu mestec leneş din pastele mele, absentă la conversația pe care o port cu acest băiat.
Cei drept, tipul ăsta... Eric arată foarte bine, lucrat la sală, păr negru , ochii albaştrii, zâmbet larg şi alb! Pot spune că multe femei îl vor... Dar deloc genul meu. E prea "piți" , îngânfat şi fricos.-Pictez, înot, joc baschet şi îmi plac sporturile extreme.
-Ihh...
-Ce? ridic o sprânceană intrebătoare.
-E periculos şi te poți răni grav! Şi senzația aia, dacă nu se deschide paraşuta... sau că vei cădea de pe munte... sau te accidentezi cu motoarele... sau te îneci la adâncimi mari...
-Adrenalină.
-Îngrozitor. Mai bine stăm pe terasă, bem un ceai şi ne răsfățăm.
'Piți'
End of FB*
Dar nu a ieşit bine.
Îmi dau jos rochia de pe mine şi o las să cadă pe podea. Mă indepărtez de geam şi păşesc spre baie. Intrată în încăperea mică pornesc apa în cadă. 'Fierbinte'.
Dau drumul la o melodie pe fundal "Nick Joans & Niki Minaj- Bom Bidi Bom" .
Îmi periez uşor dinții şi scutur din şolduri pe ritmul muzici.
Pun în apa fierbinte uleiuri de cocos, fructe de pădure şi câteva cu miros de caramel.Mă cufund în apa fierbinte şi închid ochii.
Fiecare muschi al meu este relaxat. Eu sunt relaxata.
Mă adâncesc şi mai mult în gândurile mele ...când...-Soneria? La ora asta?
"Fuck, tâmpenie, drăcie, firar!"
Iau un halat pe mine, mă şterg de surplusu de picături de pe picioare, îmi încalț papucii şi cobor scările.
- Ai face bine să ai un motiv întemeieat pentru a mă deranja!
Deschid uşa furioasă.... dum..ne..zeule.
-Lissa... ajutor...
Adam pov'
Îmi ridic privirea la ceasul de pe perete, este deja ora 11:34 . Târziu. Am rămas la birou suplimentar. Tata a intrat în probleme iar. Toate afacerile lui cu tipi dubioşi mă enervează la culme.
Închid laptopul şi îmi iau pe mine sacoul. Ies din birou şi salut lumea ce a mai rămas pe aici.
Dau să deschid uşa de la ieşire, dar...
-Adam!
Mă întorc spre sursa vocii, iar când ochii mei îi întâlnesc pe ai 'ei', pulsul îmi creşte.
Îmi încleştez pumnui şi răsuflu sacadat şi zgomotos.
Ochii ei de un negru intens mă înfurie cumplit...-Vreau să vorbim.
~
~
~
Cat de mult mă injurati!!
O da!!!
Cel mai scurt capitol!
De ce?
Am vrut să induc în aceast suspans!!!Deci iertati-ma!!!
Capitol nou cu continuarea soon!
Intrebare:
Cine credeti ca e la usa Lissei si cu ce problema?
Pe cine credeti ca a intalnit Adam si ce vrea acea persoana sa vorbeasca cu el?
CITEȘTI
~Vecinul de la 13B~
RomanceDragostea nu are vârstă, dar are restricții. Restricții pe care ceilalti le impun. Ea este o puştoaică lipsită de griji , rebelă si liberă - El este un bărbat închis in cuşca creată de el. "-Bună! Tu eşti vecinul nou? Lissa, încântată! -Mda, aşa...