VI.♡

9.4K 482 59
                                    

FLASH BACK*
Adam pov'

-Am douazeci de ani, mamă!

-Asta inseamna ca poti da banii pe ...ah! Nu credeam ca o sa ajungem la discutia asta. Nici nu stiu ce sa zic.

-Normal! Tu nu esti tata! zic eu furios , accentuând ultimul cuvânt.

Seara trecuta a fost una derutanta. Prietenii mei au insistat sa mergem la un night-club pentru a ma destinge. Zile intregi au trecut iar eu sunt din ce in ce mai melancolic. Allessia a luat si cea mai mică bucată de iubire a mea...şi a aruncat-o în mare. Făra ea sunt distrus. Fară persoana care mi-a facut cel mai mult rau.
Toate bursa mea de la facultate...s-a dus pe curul curvelor din club. Clar am gresit si nici nu ma simt mai bine. Nevoile mele carnale au intrecut masura.

-E o fata, fiule!

-Mamă! O iubeam! ...si inca o fac.

Ea sta puţin pe ganduri. Pare trista de situatia mea...dar! Mai trebuie sa trec si prin asta.

-Când iubeşti o persoană nu îti pasă de consecințe, de problemele pe care ți le cauzeaza persoana iubită, de nopțile nedormite pentru ca te gandeai la ea , de faptul ca ea te urăşte sau că nu ştie că exişti. Dacă iubeşti faci tot ce îți stă in putință sa ai ceea ce vrei. Să o ai pe acea 'ea' , fiule. Acea 'ea' de care te vei îndragostii de la prima vedere, de la prima vorba, din prima atingere. Crede-ma. Allessia nu e acea 'ea' . Un an fiule. Un an in care doar a profitat de tine. Gandestete bine.

-Mamă... greşeşti. Dupa ea...nu am sa mai iubesc pe altcineva . M-a secat de puteri..de iubire.

Şi am plecat... am plecat departe de locul ala, de orasul ala, de tara aia blestemata. Am plecat departe de ea. De trecutul meu...

PREZENT*

-Mama avea dreptate. Ştii. Acum doi ani m-am îndrăgostit până peste cap de o femeie. Femeie in toata regula.... dar acea femeie m-a rănit. M-a ranit prin faptul ca niciodata nu m-a iubit... am fost doar un pariu sec. Iar eu am fost un prost...un prost care intr-un an de zile si-ar fi dat si viata pentru ea. Acea femeie m-a secat pe mine de iubire, am devenit omul rece fara inima pe care l-ai cunoscut. Dar tu m-ai schimbat! De cand te-am vazut m-ai facut sa cred ca tu esti acea 'ea' . Vreau sa fii tu acea 'ea'! Si nu vreau sa mori...Lissa! E numai vina mea...

Vorbeam cu corpul ei inconstient de ore intregi. Nu mai stiu de foame, sete, somn, ranile mele, problemele mele. Problema mea e ea! E numai si numai vina mea ca e acum intr-un afurisit de pat de spital, legata la dispozitibele astea tampite, cu serurile alea nenorocite in vene!

-Lissa. Nu muri!

Ii şoptesc asta din 5 in 5 minute. Sper sa ma auda...sa afle ce inseamna pentru mine. Nu stiu ce am sa fac fara ea.

-Domnule. Va rog sa veniti. Aveti nevoie de odihna!

-Nu! Aici e odihna mea.

-Domnule, sunt mai mult ca sigura ca domnisoara Fellin ar vrea sa va stie bine, sanatos , recuperat si odihnit. Am sa o supraghevez eu!

Eu dau din cap si ma ridic greu de pe scaun. Am o coasta fisurată , încheietura rupta, un timpan îmi țiuie in continuu, iar inima sfâşiată de vina.
Ea ...pai ea... a avut o lovitura puternica la cap, are o mica fisura a coloanei, mâna ruptă, o bară de fier din maşină i-a sfâşiat pielea , are rinichii afectați...
AAAAH! Îmi vine să mă omor! Am ochii uscați de la plâns...Da! Si barbații plâng!

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum