XI.♡

7.3K 383 48
                                    


Povestitor'

În Los Angeles este soare, cald si viu colorat; în New York respectiv Brooklyn, plouă , sunt sub 10 grade şi este totul parcă alb negru.

Lissa se trezeşte foarte târziu, este deja ora 12, iar ea încă îşi face rutina. Seara trecută a fost ziua lui Dan. Au petrecut blană şi s-au îmbătat toți, înafară de ea. Nu ar recunoaşte ,dar de când cu petrecerea ei din Brooklyn, când s-a făcut criță si s-a trezit in patul lui Adam, Lissa nu mai pune gura pe tărie.

Adam este deja la facultate. S-a gândit să mai treacă uneori , chiar dacă viitorul lui este asigurat. Este tare plictisit ,iar toate colegele lui îi fac cu ochiul. Este în ultimul an şi abea aşteaptă să termine.

Lissa împreună cu Gina şi Lola sunt la plajă. S-au gândit că nu mai fost din vară, chit că stau în California.

Adam a terminat cursurile şi a ieşit la o plimbare cu noul lui Bougatti, pe autostradă. Din totdeauna i-au plăcut cursele, deaia are o colecție de maşini de curse în garaj. Masini printre care un Aston Martin, lamborghini, shelby, porsche, mercedes-benz si altele.

După plajă, Lissa merge acasa să se schimba. Şi-a luat ceva lejer, o rochie sport şi platforme. Se duce să i-a masa în oraş împreuna cu Robert şi Gina. Masa a decurs bine- au vorbit, au mâncat paste ,iar Robert a primit numărul de telefon al chelneriței.

-Ai lipici la femei! spune Gina.

-Dar la cine trebuie, nu am. zice ,iar fetele râd.

-Lasă că ai să-ti gaseşti si tu jumătatea, burlacule. spune Lissa râzând.

-Iar tu? comentează Robert.

-Să mă gasească el pe mine. zice sec.

Adam este la casino , impreună cu David, Coco şi iubitele lor. El soarbe leneş din paharul lui cu băutură, suportând o lipitoare blondă ce tot îşi flutură fusta în fața lui. El o ignoră complet. Este mult mai atras de ruleta din fața lui , la care joacă David cu prietenii lui. Ba nu. Este atras de gândurile si amintirile lui. Nu îi iese din cap chipul puştoaicei de 17 ani, numită Lissa. Probabil nu ştie că a implinit 18, că dacă ar stii nu ar avea gânduri prea ortodoxe cu ea.

-Bro, ce ai? spune Coco apropiindu-se. Tot la fata ceea ți-e gândul?

-Nu! minte el. Mi-a trecut dracului. Dacă ea şi-a refăcut viața, asta fac si eu!

-Aşa te vreau! zâmbeste Coco. Chelner! Două sticle de votka, cea mai tare pe care o ai! strigă vesel.

Adam vrea să treacă peste, sa o uite , dar nu îşi doreşte. Ştie ce e mai bine pentru el. Ce nu ştie este că în orice bine există o sământa cat de mica de rau, care v-a da naştere unui copac cândva.

Spre seară amândoi pornesc spre casă. Lissa merge cu un taxi , la fel şi Adam.
În 30 de minute amândoi sunt în casa lor, respectiv în duş. Lissa se scaldă în picurii fierbinți de apă, pe când Adam foloseşte o apă rece. Lissa mănâncă un croisant şi ceai de mentă, pe când Adam un sandwich cu şuncă şi apă plată. Lissa se bagă la somn, dar Adam butonează telefonul.

Lissa primeşte un mesaj. Unul cu numar necunoscut.

21:37
"Bună"

Ea decide să îl ignore până când primeşte cel de-al doilea mesaj.

21:40
"Te-am trezit, iubito?"

Se ridică în şezut şi tastează.

"Cine esti?" - send 21:41

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum