XV.♡

7.2K 389 119
                                    


Lissa pov'

Este a 6-a zi în New York. Nu pot spune ca imi e dor de L.A. ,dar de prietenii mei de acoli. Oh! Însă cu greu mă voi despărți de aceştia din NY.
Stau în camera mea cu Yasmina. Ea îmi tot vorbeşte despre reația ei cu Lexander.

-Şi mi-a adus trandafiri! Dar pentru că nu poate sta o secundă făra sa ma enerveze i-am dat în cap. Dar să vezi ce mi-a făcut luna trecută: eram în bucatarie si a venit beat acasă, s-a dezbracat şi direct avea chefuri. Dumnezeule , o săptamanâna a dormit pe canapea.

Prietena mea se amuză de întamplările diversifucate din viața lor amoroasă. Sincer sunt tare drăguți. Niciodată nu se plictisesc de relația lor.

Ea tot povesteşte şi râdem ,iar eu îmi fac bagajele...şi pe ale Ginei, pentru că nu ştiu pe unde mama naibii e!
Probabil iar cu Max. De când am plecat cu băieții la plajă , la ocean , Gina şi Max s-au împrietenit cam mult.
Chiar dacă are prieten, ea zice "Ce se întampla in New York, rămâne în New York".
Mă mir ca nu şi-au tras-o. Sau ce ştiu eu? Azi-noaptea venit la ora 4.
Eu nu mai am voie afară. Nu e mare problemă , vine Yss şi Lex la mine.

Am terminat însfârsit de împachetat! O sărut pe Yasmina pe obraz şi o anunț ca cobor până la parter să îmi iau un suc.
Păşesc pe treptele scării puternic. Nu e nimeni acasă , ai mei sunt cu afacerile lor, iar sor-mea e la mall cu prietenele.

Ajung în bucătărie. Când iau contactul cu gresia rece tremur uşor făcând sărituri.

-Rece, rece!
Aproape scap sucul pe mine, dar iau repede nişte papucei de casă.

Stau rezemată de blatul de la bucătărie ținând coatele sprijinite ,iar picioarele mult în spate. Fundul meu clar iese în evidență.

Vreau să mă intorc, să urc în camera mea. Las paharul jos. Imediat simt două mâini care îmi acoperă ochii. Eu chicotesc.
'Yasmina , nu-ți merge' gândesc eu.

-Hmm..e jocul acela cu "Ghici cine e?" zic amuzată.

-Chiar aşa.
O voce masculină se aude. Tremur toată sub atingerea lui şi mă smucesc repede. Îi lovesc palmele şi mă întorc spre bărbat.
Adam dă câțiva paşi in spate si se rezeamă de masă. Mă studiază in detaliat, vizibil, şi mă înroşesc.
Am pe mine doar o pereche de pantaloni scurți ( prea scurți ) şi un o bustieră.
Mă acopăr rapid fiindcă sfârcurile, vizibil întărite, ies prin materialul bluzei.

El chicoteşte ca mai apoi fața lui veselă să i-a contact cu palma mea.

-Nu ştii să bați la usă? Dar stai! Nimeni nu te-a invitat, aşa că oricum nu te primeam! țip pe el.

El se incruntă.

-Eşti suparată?

-Nu! Sunt veselă! Dar deranjată! zic spontan.

El pufăie. Se ridică si se apropie de mine. Mă dau in spate ca fundul meu să facă contact cu mobila bucătariei.

-Ştiu cum să te liniştesc. zice şi îmi ia fața intr-o mână.

'Nu!' Nu iar buzele alea irezistibile! Nu ele! Nu...
Se apropie cu gura de buzele mele. Mă şicanează puțin frecând-uşi buzele de ale mele. Limba lui îmi linge buza de jos ,in timp ce mâinile lui ştiu ce-mi place: mă ține de talie şi îmi mângâie fundul.
Ah! Îmi place prea mult să mă pot împotrivi!

-Ghm! un dres de glas mă salvează.

Răsuflu uşurată. Multumeac Yss!

-Dacă vreți , vă las! zice chicotind uşor.

~Vecinul de la 13B~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum