Pět důvodů

54 8 3
                                    

Je samozřejmostí mít učitele, který vám připomíná určitou filmovou postavu(Dolores Umbridgovou), věc (Titinak), zvíře(krtek), či mytologické zvířata (Harpyje). A většinou tito učitelé mají specifické vlastnosti, vzhled nebo vám to k nim prostě sedne.  To jsem právě jednou na naší hodině AJ rozvíjela teorie, protože se Eulalie nudila. Takže tady máte 5 důvodů proč je moje učitelka převtělení/sestra profesora Severuse Snaepa.

1) Mají stejný nos. Opravdu takový nos má ještě někdo jiný než Severus a to nekecám. Myslím, že i Indiáni by záviděli.

2)Je hrozně sarkastická. Hrozně ráda používá větu ,,Ha ha ha Eulalie je zase vtipná" nebo ,,Eulalie nám zase chytla záchvat smíchu, tak ty asi jen tak nepřestaneš co ?"

3)Dělá taková ta gesta. Například příjde do hodiny jako uragán a začne něco povídat a přitom buď zběsile máchat končetinami (jako když kouzlíte), nebo si ty přední končetiny dá před tělo a spojí si je jak jeptiška. Když si já dá na prsa ja zle to hned píšem.

4)Má taky takové nálady. Znáte ten pocit když si vaše učitelka dá jako předsevzetí, že budem každý den psát. Né ?? Je to fakt sranda, ale hlavně ty známky libovka.

5)Myslím, že ovládá nitrozpyt nebo podobnou magii. Prosím neptejte se!


Slova autora: Dobrý večer pánové a dámové, doufám že se vám líbí můj příběh, protože mě ano. Zítra by mohla vyjít ještě nějaká krátká kapitoližnička, ale nic neslibuji. Víte, že jsme se dostali na 25 místo v žebříčku kategorie HUMOR ? Kdo by řekl, že jsem tak vtipná?! Chňo chňo chňo. Tak dobře když mi to tak jde tak vám povím vtip "Šli dva a prostředního snědl Evžen". Jo tenhle byl slabej slibuju, že se polepším v mém vtipomluvení.

A nějaké to moudro na konec: Pokud začnete někoho k někomu přirovnávat již není cesty zpět. Za pár chvil se z něho ta osoba stane

*Vaše úžasně-střelená Eulalie

PS: 1)Stále chodím do školy a tak neumím vše a všechno-

       2) Jestli se to někomu nelíbí ať mi kloubouk políbí a nebo to zavře !



Střípky z mého životaKde žijí příběhy. Začni objevovat