Divnosti divných lidí v normálním světě

62 6 6
                                    

Divnosti divných lidí v normálním světě

Každý děláme nějaké divné věci, které nejsou pro naší společnost úplně přijatelné. Nikdo není tak normální, aby byl naprosto normální. Wau... Nejgeniálnější věta. Takže moje divné divnosti ve světě normálních lidí.

1) Mluvím si sama se sebou. Ano to by bylo možná přijatelné, ale tvořit si rozhovory s tím, že ve vaší mysli jsou dvě osoby, je přece jenom divné. Někdy ani nevim, jestli to říkám v duchu nebo ne. Jednou se mi stalo, že jsem si takhle něco povídala a týpek vedle mě mi na to odpověděl. Tak jsem ho seřvala, že to nebyla otázka určená pro něj a že nemá vyrušovat, když si se sebou mluvím. Měl z toho celkem trauma.

2) Když si kamarádi povídají a já nevím očem a chci se vetřít do hovoru, řeknu naprosto náhodné slovo. Příklad

"Tý jo ty šaty jsou pěkné kde jsi je koupila ?" řekne osoba č.1. "No koupila jsem je v ...." odpoví osoba č.2 a rozhovor, pokračuje na téma oblečení. "Autobus" řekne zčistajasna Eulalie a ostatní zapomenou očem mluvili, takže se začne na nové a zajímavější téma podle vás.

3) Podobný jako bod tři, ale tady se ptám na "smyslu plné" otázky stím, že mi ta osoba odpoví. Odpověď podle mých představ, kde dotyčný nehledá smysl:

E: Nemáš ponětí proč je havran jako psací stůl ?
M: Protože až ti dojdou brka na psaní tak ho vytáhneš ze stolu a je to vyřešený E: Jsi první kdo se nad tím zamyslel

Naprosto špatná odpověď, kde se dotyčný snaží přijít na smysl:

4) Vytvářím si v hlavě příběhy, s dialogy s popisem prostředí atd. Bohužel se jím nezabývám třeba den či dva, ale týdny jednou dokonce i měsíc. Tyto příběhy dávají celkem smysl, ale když se je pokusím, zapsat zapomenu je, nebo to nezní tak dobře jako v hlavě.

5) Když jedeme v autě nebo jenom někde jdu, čtu cedule a plakáty nahlas. Takhle jsem se i naučila číst :D . Lidi kolem mě to hrozně znervózňuje a mě to potom baví ještě víc.

No každý je prostě nějak divný, ale když se nad tím tak zamyslím, moje divnosti mají většinou co dočinění s mluvením nahlas. Neměla bych asi mluvit vůbec :D

Slova autora: Dobrý večer pánové a dámové dnes vám uvádím opět další kapitolu. Trošku jsem skombinovala těch 5 důvodů a moje chaty s lidmi, takže jsem zvědavá co, na to říkáte. Dělám další spoustu divných věcí, takže kdybyste chtěli další kapitulu tohoto rázu. Stačí napsat do komentáře. Nejvíc smutné je, že ten druhý chat jsem si nevymyslela a ta osoba mi nedokázala odpovědět :/. A to jsem u Ještěrky doufala, že ona je jiná #MyslelaJsemŽeNejsešJakoOsatní.

Neměla bych se rozvášňovat, takže moudro nakonec: Neštvěte střelené lidi, protože potom vám škrkny ukradnou ponožky a boty.

*Vaše úžasně-střelená Eulalie

PS: 1) Stále chodím do školy a proto neumím vše a všechno

2) Jestli se to někomu nelíbí ať mi klobouk políbí, nebo to zavře !












Střípky z mého životaKde žijí příběhy. Začni objevovat