Upozornění: Toto dílo je napodobenina Sherlocka Holmese a psa Baskervillského. Objevují se zde postavy a situace, které jsou z již uvedeného díla a proto prosím nespamujte, že nevíte o co tam jde. Ale pro nechápající sem dám popis postav.
Sherlock Holmes/Sherlálie Holmes: doufám, že všichni znají.
John Watson/Kaherina Watson: Sherlockův spolupracovník, který ho respektuje, obdivuje a snaží se mu pomáhat
Doktor Mortimer: lékař a přítel zesnulého sira Charlese
sir Henry Baskerville: poslední z rodu Baskervillů, ohrožený kletbou
Jack Stepleton: etymolog a přítel rodiny Baskervillů, následně podvodník a vrah, levoboček z rodu Baskervillů
Hugo Baskervill: údajně začal kletbu Baskervillů
Beryl Stapletonov: sestra(ve skutečnosti manželka) Stapletona
Charles Baskervill: jeho úmrtí bylo opředeno záhadami a proto chtěl jeho synovec Henry aby to Holmes prověřil.
**************KONEC UPOZORNĚNÍ**************
Nedávno jsem já, Sherlálie Holmes, řešila s Katherina Watson složitý případ. Jednalo se o záhadu rodu Baskervillů. To jsem se procházela po blatech a najednou jsem se propadla do nějaké jeskyně. Naštěstí sebou stále nosím baterku, takže s tmou nebyl žádný problém. Procházela jsem jeskyní a hledala východ. Najednou jsem zahlédla podivné obrysy na stěně. Když jsem přistoupila blíž, poznala jsem, že jsem našla starodávnou jeskynní malbu. Zkoumala jsem ji, abych byla schopna odvodit význam této malby, když v tom jsem zvenku slyšela někoho volat mé jméno. Po hlase jsem poznala přítelkyni Katherine Watson. Přistoupila jsem k místu, kde jsem propadla a zakřičela jsem na ni, ať přinese žebřík a nějakou větší svítilnu. Když se vrátila s požadovanými věcmi, slezla za mnou do jeskyně a pustily jsme se do řešení malby. Po dlouhé době dohadování a pozorování jsme přišly na význam té malby. On to vlastně byl záznam praprapředka mé přítelkyně Katherine Watson o řešení záhad mého praprapředka Basse Holmese. Zjistily jsme, že již před tisíci lety byla na rod sira Henryho uvržena kletba Baskervillského psa. Tehdy vlastně lva.
******Zpátky v čase******
Začalo to před sedmi jitry. Již deset lidí z našeho kmenu zesnulo. Abych vás uvedl do obrazu toho naše denního strachu, budu muset začít úplně, úplně od začátku. To jsme zrovna poslali skupinku šesti nejlepších lovců na lov, neboť nás trápil velký hlad. Tito muži se nevraceli již druhý den. A jelikož nám neposlali žádné signály na upozornění toho, že nic neulovili anebo toho, že nám něco ulovili, vybrali jsme čtyři nejodvážnější muže z kmene, aby zjistili, co se jim přihodilo. Čekali jsme tři dny a tři noci za neuvěřitelného strachu. Všichni již myslíce na brzké shledání ulehli do nepokojného spánku. Hned poté jak jsem usnul, se mi zdál hrozivý sen. Viděl jsem dvacet nádob. Přesně jako počet lidí našeho malého kmenu. Deset nádob se oddělilo. Už si přesně nevzpomínám jak, ale těch deset oddělených nádob se rozbilo na kousky. Zbylých deset nádob se najednou k sobě přiblížilo, ale jedna jakoby se od nich stále více a více vzdalovala. A pak postupně mizely. Pak už si jen vzpomínám na příšernou obludu, jak ke mně skočila. V tu ránu jsem se probudil. V duchu jsem si říkal ,,Co asi znamenaly ty nádoby? A co ta obluda?". Plný strachu jsem se tedy vydal obstarat si snídani. Když jsem vylezl ze své chatrče, vylekaně jsem vykřikl a tím vzbudil celý náš kmen. Uviděl jsem zbytky těl kolem našich chatrčí. A poněvadž mi bylo divné, že hlídač naší vesnice Sheet Stapleton není nijak překvapený, rozhodl jsem se, že se pokusím celé záhadě přijít na kloub.
ČTEŠ
Střípky z mého života
HumorVelmi smyslu neplné útržky a kousky z mého života plného náhodných výtlemů a všehomožného, ale i nemožného. Protože můj smysl už nemá život. Upozornění: Pro slabší povahy máme doporučení ať to radši nečtou, ale jestli chcete tak jedině na vlastní ús...