YÖNETMENSİZ VİDEO 《 19 》

258 41 58
                                    

Size bu ayrılığın bu kadar basit olmayacağını söylemiştim.

MULTIMEDYA Naz Ölçal ~ Tek Nefes

***

Bütün geceyi kapının arkasında oturarak geçirmiştim. Gözlerimden akan yaşlar kontrolsüzdü. Bir kristale dönüşüyor, bir de normal damlalar halinde akıyordu. Sanki sistemime virüs bulaşmıştı. Ablamın kapıyı tıklatmasıyla irkildim. Ama kıpırdamaya bile halim yoktu. Kapının kolunu çevirip kapıyı ittirdiğinde arkadaki basıncı yani beni hissedince kapıyı tüm gücüyle geçebileceği kadar aralamaya çalıştı. İçeri girdiğinde bir gollum görmüşçesine şaşırdı. Ağlamaktan kızarmış gözler ve üzüntüden yorgun düşmüş bir beden.. Beni o halde görünce hemen karşımda diz çöküp benimle iletişim kurmaya çalıştı.

- Su, bir tanem, meleğim.. Ne oldu böyle sana?

Uzaklara dalmış gitmiş, boş boş bakan gözlerimi yavaşça ablama doğru çevirdim.

- A-abla..

- Efendim meleğim?

- Benim şuram çok acıyor.

Diyerek elimi kalbimin üzerine götürdüm. Ona buğulu gözlerle bakıyordum.

- Dün gece tam 23.00'da alev aldı. Külleri her yere savruldu. Ama benim şu küçücük yüreğim anka değil ki küllerinden tekrar doğsun.

Gözümden akan son bir damla ile ablama sıkı sıkıya sarıldım. Biraz da onun omzunda ağladım.

- Canım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Canım. Hadi gel biraz seninle abla-kardeş saati yapalım. Hatta beni bir kağıt misali gör. Sen yaz, bense sessizce dinleyeyim.

- Derler ki; kaleme bile verme sırrını, gider kâğıda yazar. Sorarım sana abla, ben kaleme bile veremediğim sırlarımı nasıl kağıda yazabilirim ki?

Yüzüme baktığında gözlerime odaklanıp düşüncelerimi okumaya çalıştığını fark ettim. Düşüncelerimi okuması eline bir şey geçirmeyecekti. Çünkü yüreğimin acısından hala kendimi toparlayabilmiş değildim. Kısacası hiçbir şey düşünmüyordum.

- Konuşmak istemediğinden emin misin?

- Sessizlik istiyorum, abla. Eminim.

- Pekii.

Diyerek ayaklanmıştı ki elinden tutup yanımda kalmasını istedim.

- Sessizlik istemem, senin gitmeni istemem anlamına gelmez. Yanımda kal, abla.

AŞKLARIN EFENDİSİ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin