MULTİMEDYA :
Sinan Akçıl ft. Ferah Zeydan - Biri Bana Gelsin O Da Sensin
İçim öylesine geçmişti ki, neredeyse bir bardak içkiyi fondip yapmışçasına sarhoş olmuştum. Ta ki abim kapıyı tıklatana kadar.
- Evet prenses bıcırık, hazır mısınız? İçeri girebilir miyim?
Abimin sesini duyunca hemen birbirimizden ayrıldık. Sanki içerde yanlış bir şeyler yapıyormuşuz gibi telaşa kapıldık. Daha doğrusu kapıldım. ^^ Tabi bu sırada benimle dalga geçmeden yapamaz.
- Bıcırık mı? Abin sana bıcırık mı diyor?
- Evet. Olamaz mı?
- Bilmem. Kazık kadar kıza bıcırık demek.. ^^
- Sen benle dalga geçeceğine paçayı nasıl kurtaracağını düşün istersen.
- Çok basit.
Dedi ve camdan atladı. Ardından baksam mı diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. Çünkü çoktan tabanları yağlamıştır. Yani kaybolmuştur. Abim kapıyı bir kez daha tıklattı. Bu sırada aynada kendime çeki düzen verip şok dalgasından çıkmaya çalıştım.
- Bak giriyorum bıcırık.. Müsait misin? Son kez soruyorum.
- Pekala. Girebilirsiniz ekselansları.
Kapıyı açtı, içeri girdi. Ardından uzun hava çekercesine ıslık çaldıktan sonra devam etti.
- Se-sen ge-gerçek..
- Ne ben? Hem neden kekeliyorsun? O kadar mı çirkinim.
- Yo yoo.. Bu, bu öyle bir şey değil. Aksine aşırı güzelsin. Sen gerçekten benim bıcırığım mısın?
- Hayırdır Bay Anormal. Kafana bir darbe almadığına eminsin demi. ^^ Ama iltifat iyi idi. Thanks ^^
- Eğer kardeşim olmasaydın bıcırık-
- Eee??? Kardeşin olmasaydım ne olacaktı cidden, anormal ötesi sapık?
- Anladın sen orasını. Ama yine de abin olduğum için gerçekten kendimi çok şanslı hissediyorum. ^^ O değil de, ben ne yapacağım peki bugün?!
- Ne, ne yapacaksın??
- Seni o kadar sapık yaratıktan nasıl koruyacağım??! Bu kadar güzel olmak zorunda mıydın be bıcırık?^^
- Ben ne yapabilirim ki? Mukadderat. ^^ Hem o kadar derken? Beni gerçekten nereye götürüyorsun abi? Ablamın yanına yemekhaneye ineceğimizi hiç sanmıyorum nedense.
- Bu yemekhane senin bildiğin yemekhanelere benzemiyor bıcırık.
- Nasıl? 5 yıldızlı restoran mı var aşağıda?
- Aynen öyle bıcırık.
- İyide buradakiler yani vampirler sadece kanla beslenmiyorlar mı?
- Of bıcırık. Ne kadar çok soru sordun böyle. Unuttun galiba bizler meleziz. Yani senin bu dediğin vampitler için geçerli. Sanırım vampirleri tv de izlediğin ya da kitapta okuduğun kadar biliyorsun. Neydi şu ünlü vampir şeyinin adı.. Hani hem kitabı hem de filmi olan.. Immm.. neydi neydi?..
- Alacakaranlık.
- Hah. Evet doğru. Alacakaranlık. Neyse, sen hazırsın değil mi? Son olarak ablamın işareti kalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKLARIN EFENDİSİ #Wattys2017
Fantasía👑 THE LORD OF THE LOVES 👑 💝 Soğuğun Sıcacık Aşkı 💝 《🔥 》'Bir Vampir Serisi' Kasırgası《💦》.. Biz birbirimiz de kaybolduk. Yaşayan bir ölüyken, birbirimiz de hayat bulduk. Nefes olduk, sırdaş olduk, arkadaş olduk.. Beraber üzülüp beraber mutlu old...