Medya- Dj Snake,Justin Bieber -Let me love youSabah uyandığımda tek düşündüğüm beynimde yankılanan keman sesleriydi.
Yataktan doğrulup çevreme alık alık birkaç bakış attıktan sonra üzerime eşofman ve t-shirtlerimden birini rastgele geçirdim.
Saçlarımı tarayıp tepeden bir topuz yaptım.
Mutfağa indiğimde herkes çoktan kahvaltısının başına geçmişti.
-Günaydıın.
İlk önce annemin yanağına sonrada babamınkine bir öpücük kondurdum.Masadaki yerimi alıp hemen tabağıma ne varsa almaya başladım.
-Kızım bugün erkencisin.
Annem tabi alışkın benim birde ikide uyanmama şaşırdı kadın.
-Bilmem.Sanırım bugün uykumu aldım.
-Sende bir haller var ya.Hadi hayırlısı.
Anneme tam birşey olmadığını söyleyecektim ki babam lafa girdi.
-Sevilay darlama kızı.Erken uyanmak istedi uyandı işte.
Annem kaşlarını çattı.
-Aman iyi sende laf söyletme kızına.
Babam anneme laf yetiştirmekle uğraşırken bende kahvaltımı yapmaya başladım.
***
Kahvaltımızı yaptıktan sonra annem Semiha teyzemlere temizlige gideceğimize haber verdi.Aman ne güzel(!)
Semiha teyzemi severdim.Gayet tatlı bir kadındı.Kendisi zaten Ali'nin annesi oluyordu.
Annemin biraz da zorlamasıyla evimizin karşısında olan Ali'lerin evine gittik.Kapıyı çaldığımda karşımda gördüğüm Semiha teyzeme sımsıkı sarıldım.
Vallahi bu kadınla oturup on saat dedikodu yapılabilirdi.Bu yüzden Semiha galp ben.
Annemle Semiha teyze birbirine sarılırken ben çoktan içeriye girmiş Ali'nin minik kardeşi karaseli seviyordum.
Şaka şaka adsgshshdhd
Yağmur'un yanaklarını sıkıp sulu sulu öptüm.
Yağmur henüz sekizinci sınıfa yeni geçmiş bir Teog öğrencisiydi.
Yüzünü hışımla sildi.
-Yaaa Su ablaaa!!!
-Efendiiimm minik Yağmuuuur!!
Kahkaha atip onu oturduğu koltuğun üzerinde yatırıp gıdıklamaya başladım.
İkimizde bir yandan kahkaha atıyorduk.
Kapının bir daha çalınması ile bakışlarımı kapıya çevirdim.Annem ve Semiha teyzem mutfakta dedikoduya dalmışlardı.Hemen gidip kapıyı açtım.
Tamam biraz uyuşuklanmış olabilirdim.
Kapıyı açtığımda Ayşe yengemi karşımda gördüğüme hiç şaşırmamıştım.Annem,Semiha teyzem ve Ayşe yengem best forever friends lerdi çünkü.
Ayşe yengemler (Uzay'ın annesi) yani kısacası amcamlar bizim evin yan tarafındaki evde oturuyorlardı.
Ayşe yengem ile selam faslını geçtikten sonra onu kankalarının yanına gönderdim.Yağmur ise fırsattan istifade edip ortadan kaybolmuştu.
***
Yaklaşık yarım saatlik dedikodu süresinden sonra temizliğe başlamıştık.Daha doğrusu annemler benim yaptığım temizliği beğenmedikleri için beni mutfakta yapılacak olan işlere emanet etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM KÖRDÜ
Fiksi Remaja"Meğer hayallerim, bir hayal olmaktan öteye geçemezmiş. Hoşçakal papatya sevgilim... Kalbin kördü.Beni hiç görmedi..." ###Wattpaddeki "Kalbim Kördü" adlı ilk hikayedir.### Not-İlk adı Sevimsiz'dir.