Gyerekek, átmentem minden próbavizsgán, ohh yeaaaah!!! *----* Nem is tudjátok elképzelni mekkora megkönnyebbülés ez nekem, már csak a Cambridge miatt kell aggódnom egyedül, de addig még legalább két hétnek el kell telnie hogy azok az eredmények is megérkezzenek, szóval addig is chill... Vagyis majdnem, mert a jövő hetem egy borzalom lesz, de erről inkább ne beszéljünk. xD Ha azt túlélem, mindent túlélek. :))
Nos, arra gondoltam hogy eme csodás eseménynek hatására megörvendeztetnélek benneteket egy Zombie Apocalypse és egy Blurryface résszel, amennyiben megfelel nektek.🖤
Illetve van még egy hírem: készülök nektek egy vadonatúj történettel, ami egyelőre még csak piszkozat és valószínű csak érettségi után fogom kiposztolni, de garantálom hogy izgalmas lesz, hiszen kaland-fantasy regény, a címe pedig Wanderlust (lehet találgatni miről szól majd :D), illetve tervezem majd újra kipublikálni az In the Woods, a Let's Travel, a We found love in a hopeless place és a Welcome to the Battlefield nevezetű történeteimet, amiket most egyelőre még csak javítgatok, de amint úgy értékelem hogy meg vagyok velük elégedve, ismét olvashatóvá vállnak majd.
U.I.: Köszönöm Ady Endrének életem legnagyobb próbavizsga jegyét! :))
ВЫ ЧИТАЕТЕ
More Stuff //befejezett//
РазноеAz 'All the Stuff' folytatása, azaz city_of_angels alias Rachel Rain Humphrey baromságai No.2 :D