Újabb kihívás

115 27 22
                                    

Köszönöm a kihívást @LevittaGGryderia -nak, melynek lényege az, hogy bemutasd a történeted/történeteid női főszereplőit. Nos, én a rengeteg sok sztorim közül kiválasztottam hat főszereplő hölgyeményt, íme:

Alice Black

Természetesen nem is kezdhetném a felsorolást mással, mint kedvenc Zombi Apokalipszises történetünk főhősnőjével, Alice Jane Black-el

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Természetesen nem is kezdhetném a felsorolást mással, mint kedvenc Zombi Apokalipszises történetünk főhősnőjével, Alice Jane Black-el. Kinézete: szőke haj, kék szem, átlagos termet. Viselkedés szempontjából már meg is kapta a Mary Sue titulust valakitől, ami annyit tesz, hogy idealisztikus, minden pozitív szereplő szereti és minden negatív utálja and stuff like that. Mindazonáltal én nem érzem őt egy ilyen szereplőnek, hiszen neki is megvannak a maga hibái, csetlései és botlásai és rossz döntései, ami mindenkihez hasonlóan emberré teszi őt. Aliceről tudni kell, hogy nagyon kedves természet, rettentően érzelmes és bármennyire is próbáltam úgy megalkotni őt, mint saját magamat, már régen felülmúlt engem, s sokkal erősebbé vállt, mint én valaha voltam. Nézzétek el, ha ténlyeg nagyon idealisztikus, hiszen ő egyike az első karaktereimnek, zöldfülüként ötletem sem volt, hogy milyen egy karaktert megtervezni, de próbálom továbbra is alakítgatni/formázni őt, hogy annyira mégse legyen "tökéletes" a többi karakterem mellett.

Alexis (Lexie) Foster

Véleményem szerint az egyik legbadessebb női karakterem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Véleményem szerint az egyik legbadessebb női karakterem. Szintén szőke hajú, mert általában magamból indulok ki a főhősnőim megkreálásában, ha minden igaz, zöld szemű, egészen magas lány, aki bármennyire is nem akart - bár nem emlékszem, hogy a sztori elején görcsösen tiltakozott volna -, beleszeretett Lokiba, egy elméletileg "rossz fiúba" és satöbbi, tudjátok a sztorit. Lexie egy erős, talpraesett, bátor és eszes lány, aki fittyet hány a szabályokra és az illemre, mint azt bizonyítják a kapcsolatai is a többi szereplővel. Szerintem a humora sem utolsó, lévén, hogy egy egészen humoros fanfictinról van szó, ahol mindig elhangzik egy-egy szaftos poén. Lexie azért különleges a szívemnek, mert nem úgy indult, mint egy először szerencsétlen leányzó, akiből később lesz menő csaj, hanem ő már eleve menő csaj volt.

Brooklyn (Brooke) Barnes-Rogers

Megsúgom, így nyílt titokként, hogy ő a kedvenc főhősnőm

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Megsúgom, így nyílt titokként, hogy ő a kedvenc főhősnőm. Nem tudom miért, talán csak a kapcsolata miatt Peterrel, amilyet én is nagyon szeretnék egyszer valakivel, de az is lehet, hogy a személyisége miatt szeretem annyira, nem tudom őszintén, de nagyon büszke vagyok rá, mint karakterre. Szőke haj, kék szem, fehér bőr... angol vér csörgedezik az ereiben, mert ugye liverpooli. Örökbe fogadták, ő Steve és Bucky lánya, egy egész szuperhős gárda vigyáz rá, mégis visszafogott. Személyiségét tekintve egy csupaszív lány, akiket szeret azokért tűzön-vizen átmegy. Nem bíz meg könnyen az emberekben, rögtön ki tudja szúrni, ha valakit rossz szándék vezérel. Kedves, érzelmes lány, titokban teljesen bele van habarodva Peterbe, amit a felé intézett viccekkel és csipkelődésekkel próbál leplezni.

Riley Addington

Legújabb történetem főhősnője elég részletesen bemutatásra kerül a történet kezdetén, de akkor leegyszerűsítve: naplemente-vörös haj, barna szemek és átlagos termet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Legújabb történetem főhősnője elég részletesen bemutatásra kerül a történet kezdetén, de akkor leegyszerűsítve: naplemente-vörös haj, barna szemek és átlagos termet. Ő ugye egy boszorkány, akinek a világot kell megmentenie egy bizonyos időpontban, október 31.-én ha pontosak szeretnénk lenni. A történet kezdetén csupán egy barátja van, amiből a történet végére több lesz, de akkor sem olyan nagy, egyszóval nincsenek hamis barátai, csakis olyanokat fogad a bizalmába, akikről tudja, hogy kölcsönösen számíthat rá. Természetét tekintve makacs, kissé forrófejű és aggodalmaskodó, ám ugyanakkor bátor, kíváncsi és kalandvágyó is, illetve kötelességtudó.

Azurea (Rea) Kingsley

A Blurryface főhősnője, egyike az igencsak sötét szereplőimnek, bár nem gonoszság szempontjából nevezem sötétnek és nem is azért, mert nincs esze, mert igenis van, hanem mert maga a sztori hangvétele sötétebb, mint a többié amit írok, s magát a fő...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A Blurryface főhősnője, egyike az igencsak sötét szereplőimnek, bár nem gonoszság szempontjából nevezem sötétnek és nem is azért, mert nincs esze, mert igenis van, hanem mert maga a sztori hangvétele sötétebb, mint a többié amit írok, s magát a főhősnőt is egy sötét alak, nevezetesen Blurryface kísérti, aki évek óta gyötri a lányt és el akarja kapni őt. Azureának fekete haja és azúrkék - innen a neve is - szemei vannak. Szeret elmélkedni és nagyon bölcs lány, annak ellenére, hogy Blurryface ártani szeretne neki, sikerült kialakítania egy egészen pozitív hangvételű életet magának. Egyetlen igaz és hű barátja van, nem igazán szociális típus, kicsit önbizalomhiányos és bátortalan, de ugyanakkor nagyon érzelmes és talpraesett.

Olivia (Liv) Janson

Emlékszik még valaki az I fell in love with him főhősnőjére? Ha nem, felelevenítem az emléket, ő ugyanis egyike a legelső Wattpados sztorim szereplőinek, pontosabban az Útvesztős fanfictionömnek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Emlékszik még valaki az I fell in love with him főhősnőjére? Ha nem, felelevenítem az emléket, ő ugyanis egyike a legelső Wattpados sztorim szereplőinek, pontosabban az Útvesztős fanfictionömnek. Liv kulcsfontosságú szerepet játszott a fanficemben, nem csak azért, mert ő volt a főszereplő, hanem mert lényegében köze volt mindenhez valamilyen formában. Szőke hajú, barna szemű, határozott és bátor lányként lehetett őt megismerni, aki a szeretteit az élete árán is képes megvédeni. Hajlamos a saját feje után, meggondolatlanul cselekedni, de képes kihozni a legrosszabb helyzetekből is a legrosszabbat. Rendkívül erős természet, utólag visszagondolva rettenetes dolgoknak vetettem szegényt alá, mindenkit megöltem szinte, akit szeretett, szóval ha valakitől, hát tőle rohadt sokat lehet tanulni.

Akiket kihívok:

my-last-resort

kyrakovacs

Lesmiserables_fanboy

More Stuff //befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang