My choice

99 43 42
                                    

WellHello mindenkinek!

Aludtam egy-két napot erre az egész kiírásra, amit a "nyakatokba zúdítottam." Mindannyian akik elolvastátok nagyon megértőek és támogatóak voltatok és tudnotok kell, hogy ez nagyon jól esett nekem és nagyon de nagyon tudom értékelni, köszönöm szépen mindegyikőtöknek! ❤ Volt jó sok komment, amely elgondolkodtatott, nem is egy kicsit, s végül az eszemet és a szívemet összegyúrva (akármilyen hülyén is hangzik :'D), sikerült meghoznom a döntésemet.

Maradok.

Maradok, mert maradnom kell. Mert bár igen, zavar egyesek hozzáállása és türelmetlensége, azok miatt, akik tényleg értékelik a munkáimat és türelmesen várják az új részeket, igenis érdemes maradnom.

Viszont.

Bármennyire is bunkóságnak számít majd, ezentúl egy folytatást könyörgő/kérdezgető kommentelőnek nem fogok válaszolni, mert nem éri meg nekem felhúznom magam az ilyesmin. Szóval ezentúl az ilyen kommentelőket nem fogom figyelembe venni. Ettől még persze nyugodtan lehet írni, hogy várjátok a folytatást meg stb. csak annyi, hogy ne kérdezgessétek mikor jön, mert nem vagyok naptár, sem pedig látnok, hogy előre meg tudjam határozni mikor érkezik a folytatás. Ez idő, türelem és ihletfüggő, egy író nem tud dolgozni rendesen enélkül a három dolog nélkül. Ha lassan, akkor lassan, ha gyorsan, akkor meg gyorsan. Csak annyit kérek, hogy értsétek meg, nekem is van életem és nem akarok a türelmetlenség fojtogatásába esni, mert ha folyton ezen görcsölök, az nem egészséges.

Még egyszer köszönöm szépen mindenkinek a támogatás! Lehet, hogy pontosan kettő hét múlva kevesebbet leszek majd aktív, mint amennyit általában vagyok/voltam itt, de mindenesetre nem fogok eltűnni. Biztos vagyok benne, hogy amint az időm megengedi, újra itt leszek és írom majd a részeket. Ha pedig egyszer eltűnök, akkor eltűnök, végül is semmi sem örök és tudom, hogy a Wattpad sem lesz számomra örök. Az írást viszont nem akarom abbahagyni, talán összejön majd, hogy rendes, kézzel fogható könyv formájában is kiadjak valamit. Majd egyszer.:)

További szép napot mindenkinek, köszönöm, hogy vagytok nekem!❤

More Stuff //befejezett//Where stories live. Discover now