Story time!

150 29 92
                                    

Először is nagyon szépen köszönöm minden kedves kommentelőnek a segítséget már előre is! :3 Három történetet szeretnék nektek bemutatni, mindenkit megkérnék arra, hogy lehetőleg csak egyet válasszon ki közülük, azt, amelyik a legjobban megfogja. Akkor hát, íme:

1. Northern Boys - Északi fiúk

Aki figyelemmel lesi ezt a könyvet, az ugye a napokban láthatta, hogy beszéltem már részletesebben erről a történetről és hogy szeretném publikálni majd mindenképpen a közeljövőben. Na de aki új, annak itt a fülszöveg még egyszer, amely kiegészül egy castinggal és egy borítóval is, hogy segítsen nektek a döntéshozatalban.:)

Fülszöveg:

Freya Strøm semmi mást nem szeretett volna, mint egy kellemes vakációt eltölteni legjobb barátnője, Gerda társaságában, egy 60 napig tartó kalandos utazás keretein belül. Minden jól indult, s úgy tűnt gond nélkül lezajlik majd az utazás úgy, ahogyan azt ők eltervezték. Egyetlen dolog volt csak, amit nem tudtak előre kiszámítani: a három helyszín - azaz Svédország, Dánia és Észtország - három fiút is tartogatott az évek óta szingli Freya számára, s mivel mindhárom mintha egy álomból lépett volna elő s olyan, mint akire ő egész élete során várt, a lány döntésképtelenné válik: Melyiküket válassza? Melyikük az igazi számára?

Casting: 

Ulrikke Falch, Josefine Pettersen, Bill Skarsgård, Alex Høgh Andersen, Jüri Pootsmann, Tarjei Sandvik Moe, etc.

Borító:

Borító:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


2. St. Augustine Hooligans (Szent Ágostoni huligánok)

Fülszöveg:

Történet egy manchesteri fiúintézetről, amelynek diákjai titkos lázadást kezdeményeznek az iskola szigorú szabályai ellen.

Igen, csupán ennyi a fülszöveg, de ha ez a rejtélyes hangulat nem ad elég okot arra, hogy megszavazzátok, közlöm, hogy rengeteg olyan híresség "játszik" benne, akiket sokan szerettek.

Casting:

Jason Isaacs, Benedict Cumberbatch, Eddie Redmayne, Tom Hiddleston, Sam Claflin, Dylan O'Brien, Cameron Monaghan, KJ Apa, Josh Hutcherson, Miles Teller, Tom Holland, Natalia Dyer, etc. (estig itt leszünk, ha mindenkit felsorolok :'D)

Borító:

Borító:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


3. Church Boy (Templomi fiú) - de mivel közben észrevettem, hogy van hasonló nevű történet már Wattpadon, ezért több mint valószínű, hogy más címet kap, ha ezt válasszátok.

Fülszöveg:

Folytatom a hagyományt és a halloween-i könyvem után hoztam egy karácsonyit is.

Harmincegy nap, harmincegy rész. Vedd a kezedbe a forró csokit, takarózz be jól, vedd az öledbe a macskát és görgesd a részeket!

Isaac Prescott egy erősen vallásos családban nevelkedett fel. Szülei elítélnek minden olyan dolgot, ami szembeütközik a Biblia tanításaival, s ezekbe többek között a homoszexualitás is beletartozik. Isaac körülbelül harmadikos kora óta tudja, hogy a saját neméhez vonzódik, de próbálja visszafojtani ezt az érzést, hogy olyan keresztény fiú legyen, mint amilyet a szülei is szeretnének, ám minden kapcsolat amit lányokkal próbál létesíteni sorra kudarcba fullad.

De minden megváltozik, amikor önkéntelenül is belekeveredik egy utcán élő fiú, Damien Wright zűrös ügyeibe, s egy olyan társra talál a fiúban, aki miatt talán érdemes szembeszállnia mindennel és mindenkivel.

[A történetet egy álmom ihlette, de a Saphael rajongóknak külön figyelmébe ajánlom, mivel Isaac megtestesítője Alberto Rosende, Damiené pedig David Castro.]

Igen, ez volna az a bizonyos karácsonyi történet, amiről beszéltem korábban, de amit tényleg csak akkor publikálok, ha ebben a "versenyben" ez nyer.:)

Casting:

Alberto Rosende, David Castro, Imogen Poots, Tyler Posey, Timothy Olyphant, etc.

Borító:

Borító:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



More Stuff //befejezett//Where stories live. Discover now