Lexie
1. Filmnézéssel és evéssel, illetve ha teheti, utazgatással.
2. Egy vadászpuska amit a nagybátyjától örökölt.
3. Fekete.
4. Sushi, lasagne, és pizza, természetesen.
5. Ritkán olvas, de olyankor krimit vagy akciót.
6. Filmek és zene.
7. Alkalmanként szokott bort inni, de nem viszi túlzásba, igazából nincs erre sem sok ideje.
8. A TV előtt filmeket nézve és valamilyen egészségtelen kaját zabálva.
9. Az olcsó vígjátékok és a jó humorérzékű emberek, illetve ha keresztbe tehet másoknak és ezzel felidegesíti őket.
10. Asgard. Sokkolta az a látvány, ami ott fogadta.
11. Átmenne Lokihoz beszélgetni.:))
12. Ha stresszes, általában kiabál másokkal, szóval szereti elzárni magát ilyenkor a külvilágtól és egyedül lenni, ameddig össze nem szedi magát.
13. Abszolút spontán.
14. Nem éppen kisállat és házi kedvenc, de a kedvenc állata az iguána(leguán).
15. Nincs, mert nincs ideje állatot tartani, folyamatosan dolgozik, keveset van otthon.
16. A nagyvárosokat. Ilyen környezetben nőtt fel, megszokta a folyamatos zajt és nyüzsgést, mondhatni az élete részévé vált.
Albert
1. Legkedvencebb hobbija az olvasás, de ezen kívül nagyon szeret még tudományos filmeket és bűnügyi sorozatokat nézni, zenét hallgatni és kutatásokat végezni.
2. Egy első világháborúból származó iránytű, amit a nagypapájától kapott és mindig magánál hordja szerencsehozó tárgyként.
3. Sötétbarna.
4. Kedvenc étele a sajtos makaróni és ide hozzátenném, hogy megszállott szőlős Fanta rajongó.
5. Tudományos könyveket és krimiket.
6. Ugyanaz, amiket az első kérdésnél is leírtam.
7. Nem és lehetőleg kerüli mindhármat. Egyrészt a nagyija a cigaretta miatt halt meg, másrészt nem gondolja azt, hogy bármelyikre is szüksége lenne ahhoz, hogy élvezhesse az életet.
8. Vagy olvasással vagy pedig sorozatnézéssel, illetve ha másoknak segítségre van szüksége a tanulásban, szívesen segít.
9. Ha valaki jó viccet mesél vagy pedig a humoros beszólások.
10. Az, ha látja, hogy az erősebbek bántják a gyengébbeket. Számára ez elviselhetetlen és felfoghatatlan.
11. Felcsapná az éjjeli lámpát és olvasna.
12. Nehezen kezeli és kiborul. Ilyenkor elvonul valahová és csak akkor bukkan elő ismét, ha már kisírta a bánatát, hogy újult erővel birkózzon meg mindennel ami felkavarta.
13. Általában terveket készít, szereti ha rendezettek körülötte a dolgok.
14. Nagyon szereti a kutyákat és a macskákat is, nagy állatbarát.
15. Igen, van otthon egy schnauzerük akit Pugsleynak hívnak, Alby szülinapjára kapta őt.
16. Vidéket, mert itt nőtt fel és ebben a környezetben érzi magát a legjobban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
More Stuff //befejezett//
DiversosAz 'All the Stuff' folytatása, azaz city_of_angels alias Rachel Rain Humphrey baromságai No.2 :D