Lexie
1. A gyermekkora boldog volt, de leginkább lázadással töltötte azt. Szeretett másokkal ellentétesen gondolkodni és cselekedni, illetve sosem hallgatott a jó szóra, mindig csak az ösztönei után ment. Nagyrészt így próbálta felhívni magára a figyelmet, mert az intelligens, mindig tökéletes nővére mellett elnyomottnak érezte magát, holott ugyanúgy törődtek vele is a szülei.
2. Legkorábbi emléke a négy éves születésnapja, amikor egy rollert kapott ajándékba a nagyszüleitől és nagyon sok ideig használta azt.
3. Egyszer sem váltott iskolát, tizenkét éven keresztül a Midtown High Schoolba járt (fun fact: ide jár Peter Parker, azaz Pókember is).
4. Nem, igazából rettenetesen utálta és gyakran lógott az órákról, viszont nem tartozott a legrosszabb tanulók közé.
5. Queens utcáin rohangálva, folyamatosan a bajt keresve edződött azzá a bátor és összeszedett lánnyá, akinek ma nevezheti magát.
6. Igen, nagyon piciként a Spice Girlsből Baby Spice (Emma Bunton) volt a példaképe, később viszont nem volt igazi példaképe, de felnézett egy bizonyos filmkarakterre, nevezetesen Lara Croftra.
7. Nagyrészt igen, de a sok lázadozás miatt néha voltak hosszabb, viharos időszakaik is, ameddig Lexienek be nem nőtt a feje lágya.
8. Vagy énekesnő vagy pedig asztronauta.
9. Imádott sportolni, leginkább fiúkkal barátkozott, így a fiúsabb játékokkal szeretett játszani, mint amilyen a legó is, illetve nagyon szeretett még jelmezekbe bújni és mindenféle előadást kitalálni, amivel a családot szórakoztathatta.
10. Igen, gyermekként folyton csámcsogott.
11. Körülbelül tíz éves koráig igen. A tanárai imádták, mindenki a barátja szeretett volna lenni, de amint nőtt egy kicsit, elkezdte megválogatni a barátait mert rájött, hogy mindenki aki körülötte volt, pletykás szemét. Végül egyetlen barátja sem maradt meg felnőttkorára, legalábbis nem az iskolából, mert mindenkit eltaszított maga mellől. Inkább nála idősebb emberek társaságát kereste, mert úgy érezte, hogy ők nem élnének soha vissza a bizalmával. Így barátkozott össze többek között az érzékeny lelkű tetoválóművésszel, Ricardoval és a hivatásos rablóval, Carlossal is.
12. Tizennégy éves korában egy végzős sráccal akit Henrynek hívtak.
13. Nem az. Az egykori barátja, egy Robert Brown nevezetű srác megerőszakolta.
14. Igazából pont az előbbi eset sarkallta arra, hogy rendőrnek álljon. Korábban is vonzotta ez a fajta munka, de a Robos ügy után döntötte el azt, hogy az igazságszolgáltatásnak fogja szentelni az életét és lecsukatja majd a fiúhoz hasonló férgeket.
Albert
1. Boldog gyermekkora volt, soha nem szenvedett semmiben hiányt, ennek ellenére viszont nem vállt fösvénnyé. Szeretetben és jóakaratban nőtt fel.
2. Három éves korában volt egy képeskönyve amit mindig nézegetett és amelyben mindenféle állat szerepelt, amikhez hozzá tartozó hangok is voltak, ha egy kis gombot megnyomott mellettük. Azóta is megvan ez a könyvecskéje.
3. Elemibe a Castleton C of E -be járt, majd később a 27 km-re található Sheffield egyik iskolájában kényszerült tovább tanulni, nevezetesen a Silverdale High Schoolban. Az iskola befejezését követően nem egyetemre ment egyenesen, hanem a manchesteri Szent Ágoston Intézetbe - ahol jelenleg is tanul -, s ha ezt is befejezi, jogi egyetemre szeretne felvételizni. A Harvard vagy a Yale között vacillál.
4. Igen, szerette, bár még mindig iskolába jár és még mindig szereti. Mindig jó tanulónak számított, szereti a maximumot nyújtani, így képezi magát.
5. Otthon, az édesapjától, illetve Joey Anwar természettudomány tanártól a Silverdale High Schoolban, akinek ösztönzése által vágott bele Szent Ágostoni tanulmányaiba.
6. Édesapja, illetve Christopher Finley-Jones, az Amerikai Egyesült Államok egyik legjobb ügyvédje.
7. Igen, soha sem volt gond a családi viszonyaival.
8. Tűzoltó vagy pilóta.
9. Zongorázni, focizni, illetve kóbor állatok után kutatni és hazavinni őket, édesanyja legnagyobb örömére.
10. Igen, régen rágta a körmeit.
11. Soha nem volt népszerű, világéletében egyetlen hű barátja volt és van még mindig, a szomszédban lakó fiú, Charlie Rowling, egy vézna, magas, srác, akivel együtt élt át minden gyermekkori bolondságot és aki az egyik legfontosabb ember az életében.
12. Még sosem csókolózott.
13. Igen, még az.
14. A Law & Order nevű sorozat indította el benne azt a gondolatot, hogy ügyvédnek álljon, amit minden este megnézett gyermekkorában édesapjával a televízióban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
More Stuff //befejezett//
DiversosAz 'All the Stuff' folytatása, azaz city_of_angels alias Rachel Rain Humphrey baromságai No.2 :D